Fluence: nová tvář Renaultu?

Renault dnes v Anglii uvedl studii nového čtyřmístného kupé Fluence, které vyniká aerodynamický tvarem (podívejte se na výrazně tvarovanou záď) a hlavně zcela novou přední maskou mez mřížky chladiče. Přední světlomety jsou tvořeny LED diodami a natáčí se ve směru jízdy. Zajímavě je řešeno otvírání zavazadlového prostoru s 396 litry objemu - nejlépe je to patrné z obrázku.

V interiéru je velmi zvláštně řešena palubní deska stejně jako pedály - vše je jednoduché a prosté, nikde není nic přebytečného. Velké dveře zajišťují dostatek prostoru pro nastoupení na zadní sedačky. Ve studii najdete lehké skořepiny Recaro s dobrým bočním vedením.

Pod kapotou 4,6m dlouhého kupé se nachází 3,5litrový šestiválec s výkonem 206 kW, který svými parametry nápadně připomíná motor z Nissanu 350Z (bingo!). Oproti 350Z se ale točivý moment 365 Nm přenáší na přední kola přes šestistupňový automat. S ním 1,5tunové kupátko zrychlí na stovku za 6,5 s.

Parametry

  • Studie Renault Fluence
  • Rozměry: 4 600 x 1 890 x 1 390 mm
  • Rozvor: 2 750 mm
  • Hmotnost: 1 500 kg
  • Kola: 22" Michelin PAX 245-710/R560
  • Zavazadlový prostor: 396 l
  • Motor: 3.5 V6, 206 kW, 365 Nm, Euro 4
  • Zrychlení na 100 km: 6,5 s
  • Převodovka: šestistupňová automatická s možností sekvenčního řazení

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků