Fisker ukázal zadek svého sedanu. Má přijít v polovině příštího roku

Americký výrobce elektromobilů láká další fotkou na svůj luxusní sedan. Tentokrát nám předvedl detail zadní části.
Fisker ukázal zadek svého sedanu. Má přijít v polovině příštího roku

První snímky Fisker EMotion jsme viděli už minulý měsíc. Teď automobilka vypustila do světa další fotku. Detail zadní části elektromobilu nabízí pohled na další designové prvky vozu.

O návrh automobilu se postaral sám zakladatel společnosti Henrik Fisker. Sedan poháněný elektromotorem vyniká agresivním a sportovním vzhledem. Karoserie je z hliníku a karbonu. 

Zadní části dominuje tenký proužek LED-ek, který se táhne po celé šířce. Hrana víka zároveň slouží jako spoiler, pod kterým najdete difuzor. Podle  fotky si budou muset majitelé poradit s relativně úzkým otvorem kufru. 

Falešná sláva? Fisker si prý najal firmu, která jej vychvaluje do nebes

Falešná sláva? Fisker si prý najal firmu, která jej vychvaluje do nebes

Vůz mají pohánět grafenové baterie. Tato technologie se má postarat nejen o rychlejší nabíjení, delší životnost baterií, ale také o delší dojezd. Společnost slibuje dojezdovou vzdálenost až 643 kilometrů. Nejvyšší rychlost by se mohla vyšplhat na 259 km/h.  

Konkurent Modelu S od americké Tesly by měl být představen v polovině příštího roku. V tu dobu má Fisker potvrdit také termín dodání prvních objednaných kusů. Vyrábět se bude v USA, nejspíše v Michiganu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 54 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků