Fisker ukázal zadek svého sedanu. Má přijít v polovině příštího roku

Americký výrobce elektromobilů láká další fotkou na svůj luxusní sedan. Tentokrát nám předvedl detail zadní části.
Fisker ukázal zadek svého sedanu. Má přijít v polovině příštího roku

První snímky Fisker EMotion jsme viděli už minulý měsíc. Teď automobilka vypustila do světa další fotku. Detail zadní části elektromobilu nabízí pohled na další designové prvky vozu.

O návrh automobilu se postaral sám zakladatel společnosti Henrik Fisker. Sedan poháněný elektromotorem vyniká agresivním a sportovním vzhledem. Karoserie je z hliníku a karbonu. 

Zadní části dominuje tenký proužek LED-ek, který se táhne po celé šířce. Hrana víka zároveň slouží jako spoiler, pod kterým najdete difuzor. Podle  fotky si budou muset majitelé poradit s relativně úzkým otvorem kufru. 

Falešná sláva? Fisker si prý najal firmu, která jej vychvaluje do nebes

Falešná sláva? Fisker si prý najal firmu, která jej vychvaluje do nebes

Vůz mají pohánět grafenové baterie. Tato technologie se má postarat nejen o rychlejší nabíjení, delší životnost baterií, ale také o delší dojezd. Společnost slibuje dojezdovou vzdálenost až 643 kilometrů. Nejvyšší rychlost by se mohla vyšplhat na 259 km/h.  

Konkurent Modelu S od americké Tesly by měl být představen v polovině příštího roku. V tu dobu má Fisker potvrdit také termín dodání prvních objednaných kusů. Vyrábět se bude v USA, nejspíše v Michiganu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků