Fisker Project Nina: druhý model na prvním náčrtku

Americká společnost Fisker Automotive oznámila, že v New Yorku představí svoji druhou modelovou řadu.
Fisker Project Nina: druhý model na prvním náčrtku

Tu firma Fisker slibuje již několik let, přičemž svůj první model Fisker Karma zatím teprve stěží dostala na hranici zahájení prodejů. Minulý měsíc navíc značce Fisker zmrazily americké úřady  přístup k slíbené půjčce ve výši 529 milionů dolarů (bezmála 10 miliard korun), protože s Karmou nesplnila časový plán. Kvůli tomu společnost propustila 26 zaměstnanců ze své továrny ve Wilmingtonu (Delaware), kde právě koncem letošního roku měla být zahájena výroba nového modelu Nina…

Fisker Karma má nakonec stát 2,6 mil. Kč

Fisker Karma má nakonec stát 2,6 mil. Kč

Project Nina má být menším sedanem s pohonnou soustavou typu plug-in hybrid, tedy s pohonem elektromotory, jejichž akumulátory bude pro prodloužení dojezdu dobíjet přeplňovaný čtyřválec BMW. Vůz se má prodávat v přepočtu za ceny v rozmezí 940 000 až 1 130 000 Kč.
 

Klepněte pro větší obrázek 
Fisker Project Nina: druhá řada značky Fisker na prvním náčrtku

Loňský model Fisker Surf, úzce spojený s Karmou, zatím neopustí stádium prototypu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 24 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků