Mám dojezd 200-250 km.na běžné týdenní jízdy nabíjím 1x týdněPokud cestujeme mám čip a po 30 km jsou dnes všude rychlo DC nabíječky. U nákupáků u restaurací atd atd Zajdu na oběd frčím dál. Koupím pití v Lidlu jedu dálMenší baterie=nižší hmotnost, nižší spotřeba, rychlejší nabíjení, ( nižší výrobní cena nového)Nepotřebuji 700 km!!! Tyhle PR závody o nejdelší dojezd nechápu. Ba naopak na trhu chybí levný spoře vybavený prostorný elektromobil velikosti Sandero s dojezdem 250 km Naprosto dostačující po cestování v ČR i po okolních státech
A ako to nakoniec dopadlo? Je postavené na tej platforme či nie?
Ked ja mam americký EATON tak prečo by nemalo stejnu platmormuB-]
Rekordní model je v Německu naceněn na 67.272 euro (1,6 milionu korun).- pri takej cene, bud skrachuju este pred seriovou vyrobou ale kratko potom.
Za tuhle cenu je Enyaq a ten tomu nemůže konkurovat
Ved som napisal to iste...
Platforma panáčik, že Fisker vie zobrat platformu Škodovky to nevieš? Ako moj špeciál tiež zobral kdesičosi čo vo Škodovke nečakášB-]
Hele lingvisto, chybí mi ve tvém vyjádření "ů", ale na druhou stranu jsi přidal další blbost "kdesičosi".
Nie neviem. Ty áno? Na 700km dojazd potrebujú o 30-50% väčšiu baterku ako ma Enyaq/Model Y atd.A to je najdrahšia časť auta. K tomu je v tej najdrahšej verzii ešte solárna strecha a milión dalších “vylepšení”.Takze podľa mna “predavaju” pod výrobné náklady. Pri niekoľkých miliónoch kusoch sa možno dostanú do plus s pár percentnou maržou.
https://www.autorevue.cz/luxusni-americke-suv-fisk... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.