Fisker Karma Sunset: první ochutnávka eko-novinky

Americký výrobce Fisker Automotive, jenž před dvěma lety představil svůj první sériový vůz s pohonem na elektřinu, hodlá i nadále pokračovat ve svém tažení. Svědčí o tom nejen poslední uvolněná fotografie nového modelu s příjmením Sunset, ale i snímky zpřed několika týdnů, na níž jsme model Karma měli možnost vidět v karosářské verzi sedan s označením PHEV.

Další připravovaná novinka je už zmiňovaná Karma Sunset, jež figuruje i na zveřejněné fotografii. Z ní toho sice mnoho vydedukovat nelze, jisté však je, že půjde o model se skládatelnou střechou, který bude většinu prvků, včetně podvozku sdílet s kupé, které se již brzy začne vyrábět ve Finsku. Co se týče pohonu, opět očekáváme něco na podobný způsob, jako tomu bylo u modelu Karma, pod kapotou se zřejmě bude nacházet výkonný čtyřválec z koncernu GM disponující výkonem kolem 200 kW, chybět ovšem nebude ani elektromotor, jenž si své využití najde zejména při jízdě městem.
Fisker Karma Sunset by se podle předběžných informací měla začít prodávat koncem letošního roku a hlavním odbytištěm se zřejmě stane severoamerický trh.
Klepněte pro větší obrázek 
Fisker Karma Sunset
 
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 8 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků