Fisker Karma: první vlastní model přichází

Známá společnost Fisker, která se zabývá převážně přestavbou vozidel Mercedesu a BMW do nového designu, představuje na autosalonu v Detroitu vizi svého vlastního modelu. Ten má spojit výkon, luxus a úspornost.

Samotné provedení designérské studie je velmi povedené. Dynamické sportovní tvary doplňuje luxus pro posádku.

Každopádně nejzajímavější je vlastní pohon vozu, který zajišťuje hybridní systém. Klasický benzínový agregát doplňuje elektromotor s akumulátory, které se nabíjejí nejen při jízdě, ale lze doplnit energii i připojením do elektrické sítě. Samotná jízda na elektřinu pak nemá být jen doplňkem při akceleraci, ale má umožnit dojezd až 80 km.

A pokud se vám tato studie líbí, pak máme dobrou zprávu. Vůz se má dostat do výroby ve zcela stejné podobě a to již za rok. Neoficiálně se hovoří o ceně okolo 80 000 dolarů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fisker Karma

 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků