Firmenauto des Jahres 2014: Seat Leon ST poráží Octavii Combi

Německý časopis FirmenAuto vyhlásil výsledky ankety Firmenauto des Jahres 2014. Jak název napovídá, hledá se nejlepší firemní automobil, a to celkově v jedenácti kategoriích.

Auto roku 2014: vítězí Octavia, RR Sport, Mazda 6, Captur i BRZ

Auto roku 2014: vítězí Octavia, RR Sport, Mazda 6, Captur i BRZ

Anketa se logicky týká Německa, takže asi nepřekvapí, že má v drtivé většině případů vítěz původ u německé automobilky. Kromě základních kategorií se hledá také nejlepší dovážený vůz. Porota celkově obsahuje 280 členů, kteří vyzkoušeli 71 automobilů. Dohromady bylo najeto přes 50 000 kilometrů.

Škoda začíná prodávat „heboučkou“ edici pro model Yeti

Škoda začíná prodávat „heboučkou“ edici pro model Yeti

Škoda se v Německu těší poměrně velké oblibě, takže ani v této anketě nechybí mezi vítězi. Zabodoval model Yeti, který skončil druhý v kategorii malých SUV a ve stejné kategorii byl označen jako nejlepší dovážený vůz. Nová Octavia skončila celkově druhá v nižší střední třídě. Porazil ji sourozenec v podobě Seatu Leon ST, který si také vzal titul nejlepšího dováženého modelu v tomto segmentu.

Zajímavé je, že Golf Variant skončil až sedmý. Na šestém místě ho porazil ještě Rapid Spaceback, který byl zařazen do stejné kategorie.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků