Fioravanti Thalia: dvoupatrová eko-šílenost

Fioravanti Thalia: dvoupatrová eko-šílenost

Designérské studio Fioravanti také nebude chybět na ženevském autosalonu. Představí tam další z řady studií, vůz s nepříliš originálním jménem Thalia. Představuje rodinné auto budoucnosti, které se vyznačuje nízkou zátěží pro životní prostředí.

Studie je směsicí tvarů, které lze najít u sportovních a rodinných vozů. Přední část zaujme vypouklými blatníky a příkrou kapotou, která přechází do čelního skla. Tam ovšem kreativita nekončí, protože zhruba nad řidičovou hlavou začíná „druhé patro” vozu. Celkově je čtyřmístné a pětidveřové auto velmi zajímavé.

O pohon vozu se mají starat agregáty, které spalují alternativní paliva a také alternativní systémy pohonu, jako jsou palivové články, nebo elektromotory, které napájí akumulátory.

Klepněte pro větší obrázek
Fioravanti Thalia

bazar

Chevrolet Spark 0,8
Rok výroby: 2006
Stav: 106 509 km
Cena: 36 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků