Finové se saunovali při cestě napříč zemí. Saunovací autobus vyrobila Scania

Svojí nejoblíbenější činností oslavili Finové sto let nezávislosti této severské země.
Finové se saunovali při cestě napříč zemí. Saunovací autobus vyrobila Scania

Při teplotě 70 až sto stupňů Celsia cestovali lidé ve speciálním autobusu po Finsku.

Během čtyř dnů si celkem 102 cestujících vyzkoušelo, jaké to je trávit cestování saunováním. Autobus, který je společným dílem firmy Scania a národního přepravce Savonlinja, během své cesty urazil 1800 kilometrů. Tím se "saunovací" autobus zapsal do knihy rekordů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Exteriér a interiér autobusu
Obří čínský „autobus“ vyrazil do reálného provozu

Obří čínský „autobus“ vyrazil do reálného provozu

Trasa vedla z města Hanko, které leží v nejjižnější části Finska a končila naopak ve vesničce Nuorgam, která je položená nedaleko nejsevernějšího bodu země tisíce jezer. Tam pak mohli rozpálení účastníci zájezdu skočit do ledové vody Akrtického oceánu.

Na trase bylo osm zastávek a na každé nastoupila jedna celebrita. Mezi nimi například olympijský medailista - bývalý skokan na lyžích Ari-Pekka Nikkola.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků