Přečtěte si zajímavé redakční články, které se věnují tématu Finální edice.
Řítit se s kompaktním hatchbackem do zatáčky a těšit se na ztrátu přilnavosti zadních kol. To už bude za chvíli minulost. M140i tak musí říct ještě poslední slovo.
Chevrolet sice zatím neoznámil ukončení produce současné generace Corvetty, název Final Edition však mluví za vše. A že jde o pekelnou bestii!
Lamborghini představuje evoluci modelu Huracán. Facelift se týká verze s pohonem všech kol a změn je více, než se může na první pohled zdát.
V loňském roce se na trh s novými automobily vrátilo tradiční jméno Eclipse. Ovšem na zcela jiném typu karoserie, než mělo původní Eclipse.
Podobná témata: Koncern, Evropský trh, Chevrolet Corvette, Osmiválec, Superauto, Tajné, Mitsubishi, Americká auta, Zážitky, Zajímavosti, Chevrolet Camaro, Lamborghini, General Motors, BMW, M140i, Chevrolet, Corvette, Limitovaná edice, Ostrý hatchback, Hatchbacky
Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?
Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.
Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?
Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.
Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.
Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.
Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.
Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.