Filozofie Hyundaie: Evropě nabídneme evropská auta

Hyundai se rozhodl, že bude vyrábět svůj minivůz i10 (na snímku) v Turecku namísto v Indii. Výrobce automobilů očekává, že to pomůže prodejům v Evropě.
Filozofie Hyundaie: Evropě nabídneme evropská auta

Korejský výrobce automobilů plánuje zvýšit roční produkci ve svém tureckém závodě v Izmitu do konce roku 2013 na 200 000 vozů. Bude zde vyrábět i10 společně s i20.

Nová investice vytvoří v tomto závodě 750 nových pracovních míst, dalších 1500 míst pak u dodavatelů.

Podle JATO Dynamics byl i10 loni čtvrtý nejprodávanější model z produkce Hyundaie v Evropě - po i30, i20 a ix35. Zakoupilo si ho 73 000 motoristů.

Zhruba 70 procent aut, které prodává Hyundai v Evropě, sjíždí z výrobních linek tureckého závodu a závodu v Nošovicích – zde jsou vyráběny modely i30, malý minivan ix20 a crossover ix35.

Podle Allana Rushfortha, jednoho z vrcholných představitelů Hyundai Motor Europe, zvolené řešení, tedy výroba i10 v Turecku, pomůže prodejům.

 

"Jsme úspěšní právě proto, že vyvíjíme a vyrábíme v Evropě auta, které Evropané chtějí řídit," řekl Allan Rushforth.

 

Hyundai plánuje dosáhnout v Evropské unii a zemích EFTA (Island, Lichtenštejnsko, Norsko a Švýcarsko) tržní podíl 3.5 procenta, loni to bylo 2.9 procent. Výrobce nedávno řekl, že doufá, že v roce 2013 prodá v Evropě 500 000 svých vozů.

V květnu se prodeje Hyundaie v evropských zemích zvýšily ve srovnání s loňským rokem o 18 procent. V prvních pěti měsících Hyundai v Evropě prodal 187 534 aut, ve srovnání s loňským rokem to bylo o 16 procent více.
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků