Fiesta zůstává ve své třídě královnou jízdy: První svezení s novou generací

14 komentářů

Antiautomat
20. července • 19:34

Hm, takze mnou uz davno avizovana 100kW+ verzia 1.0EB. Som zvedavy za kolko dekad tento naskok koncern dotiahne. A male tajomstvo....ten jednoliter bude mat este viac ;-)Spomenuty motor som vo verzii 92kW skusil vo focuse kombi, dlhsia cesta tam a s5 - a bol som naozaj spokojny. Nie je horsi. Je iny.

DDT
20. července • 1:17

globální model amerického majitele...
univerzální divný design (obzvlášť interier), subkvalitní materiály, velmi chatrná konstrukce...

neodborník
19. července • 13:29

No takže tu máme novou modernizovanou Fiestu, na to je potřeba celý článek ? Pořádně dotáhli pomocný rám, asi zvětšili montážnímu dělníkovi na lince utahovací moment na utahovačce, atakpodobně, dobrá, ale bude to stačit ?

Mirek
19. července • 20:07

Kde jsi na to došel, že je to modernizované? Takhle bys to mohl vzít napříč všemi automobilkami a u každé, při uvádění nového modelu, tohle napsat. Nebo podle tebe z toho měli udělat bagr, aby ty změny pro tebe byly dosti výrazné? Všichni se drží logiky, že něco, co funguje, se mění minimálně. Vem si třeba Golf, jak se toho VW drží.

ACE
19. července • 12:59

Teda myslel jsem si že je Mazda 2 (s nejsilnějším motorem) cenou trošku přestřelená, ale když vidím co dokážou u Fordu........

Paya
19. července • 10:10

Fiesta se mi vždy líbila. Ale této nové nějak nemohu "přijít na chuť". Ty zadní světla, divně asymetrická, jsou hodně divná. Předchozí model se mi líbil více. Škoda, že všechna "malá" auta tak rostou. Vždyť Fiesta už měří skoro stejně jako první Focus, se kterým jsem spokojeně najel více jak 200 tis. kilometrů. Přemýšlím, co koupit přítelkyni. Fiesta do kategorie "malé, levné" přestala patřit. Přítelkyně je teď nejvíce spokojená se starým Peugeotem 205, Nová Fiesta není nejlevnější a je skoro o 40cm delší.... Nové Ka se mi nelíbí vůbec. Jinak Fiestě přeji prodejní úspěchy a řidičům spoustu radosti při řízení.

Mirek
19. července • 16:10

Nevím, ale až tajová hrůza se mi to nezdá. Jisté je, že nejlépe se hodnotí naživo, potom uvidím, jestli ano, či ne.
https://www.netcarshow.com/ford/2017-fiesta/1600x120... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2017-fiesta/1600x120... ...
https://www.netcarshow.com/ford/2017-fiesta/1600x120... ...

Lukáš
19. července • 9:56

A ceník servisních prací u Fiesty Vignale bude stejný jako u všech ostatních Vignale modelů? U Fiesty to bude téměř dvojnásobek (např. CARent má na Fiestu sazbu 750,-, na všechny modely Vignale ale 1.270,-). Jestli jo, tak to považuju za výsměch. Nejdřív si připlatím za nejvyšší verzi, abych si pak mohl připlatit ještě v servisu a hřálo mě u srdce, že jsem za výměnu oleje zaplatil mnohem víc než soused s běžnou verzí Fiesty (jenže soused při čekání na auto nedostane kafe, holt si nepřiplatil...).

Aladin
19. července • 11:13

Ona je vůbec otázka, zda jezdit do origoš servisů. Právě na novém voze není prakticky žádná práce. Pokud zná člověk nějakého solidního automechanika (což ne každý tu možnost má), který je schopen poskytnout plný servis, tak aby platila záruka, není nutné platit částky vycucané z prstu. Ale jak říkám, takového automechanika, aby člověk pohledal, zkoušet někoho na nečisto u nového vozu je risk.

Joe Doe
19. července • 12:22

Sorry, ale solidny mechanik, "který je schopen poskytnout plný servis, tak aby platila záruka", neexistuje.Mechanik bez autorizovanej diagnostiky a kompletneho servisneho manualu k danemu autu a modelu moze akurat vymenit olej, filter a dofukat pneu.Jasne, ked mas nieco jednoduche a zastarale, nieco do VAG napr., tak do istej miery ti to opravi kazdy Pepa s jamou. Ale to asi nebude servis.

Aladin
19. července • 12:52

To je od roku 2010 překonaný mýtus. Neznačkové servisy (a automechanici) mají právo a možnost přistupovat k technickým informacím o nových vozidlech v záruce, stejně tak jsou jim přístupná školení daných značek. A autorizovaná diagnostika není též žádný problém.
Jezdím k mechanikovi, ke kterému nemají problém jezdit lidé s novými A4 allroad, A7, Q7. Co chceš složitého na těchto vozech provádět?

Mirek
19. července • 16:02

Máš pravdu, ale školení Ford, přístup k manuálům...není zadarmo, za vše musíš zaplatit a pokud chceš řešit záruční závady, tak musíš mít certifikát Ford, abys to mohl dělat, jinak dotyčný příjde o záruku na auto. A až to všechno automechanik zaplatí, tak jsem zvědav, jakou ti bude účtovat cenu za servis.

Ota
19. července • 14:59

ty pristupy do systemu nejsou zadarmo a jak jsem se presvedcil u jednoho nezavisleho servisu ... cena vymeny oleje byla prakticky totozna jako ve znackovem .. ono vydelavat slusne proste neco stoji ... a do usmudlanyho servisu to dobrovolne davat nebudu

qwertz
19. července • 14:01

Ale můžete přijít o některé nadstandardní služby jako "záruka mobility".

Doporučujeme

Články odjinud