Ahojda,mam toto auticko a schanim na nej Spoiler,Cirou optiku,A dalsi TUNING.Kdo mi poradi neakej radnej SHOP<<<
v prvej vete clanku vam chyba slovesom
máte tam dvě chyby, čtěte si to po sobě"nabídne Fiestu" v prvním odstavci a "odpovědí na sportovní modely" v odstavci posledním
Proc ma tak vykonny motor v tak malem (a snad i lehkem) a aute tak malou maximalku?Jakou mela stara O1RS 132kW maximalku? Podle me o dost vyssi, ne? Ze by o1 byla lehci a aerodynamictejsi?
Nebyla to nahodou Fiesta XR2i? (Escort XR3i & Sierra XR4i)Teda netvrdim, ze znam od Fordu vsechno, ale o Fieste XR2 bez i-cka jsem nikdy neslysel.
Máte pravdu jen z části. Původní verze Fiesty XR2 nepoužívala vstřikování a značila se pouze XR2. Teprve ve třetí generaci (rok 89-97) po instalaci motoru se vstřikováním označovalo písmeno "i" klasicky "injection". Každopádně i tato třetí generace Fiesty se někdy píše pouze jako "XR2" a někdy jako "XR2i", kdy to poslední písmeno není identifikací modelu, ale pouze odlišení, zda se jedna o verzi XR2 s karburátorem nebo vstřikováním.Nová Fiesta je zatím představována jako XR2, zda bude přidáno i písmeno "i" není zatím známo. Myslím ale, že v dnešní době, kdy je vstřikování již zcela běžné, není nutné u motorizací značit tento systém.
Mohu se zeptat na zdroj infromaci? Ja jich mam pomerne dost a dost se od tech vasich lisi (mam na mysli tu novou verzi, ne oznacovani Sierry a spol) - at uz jde o motor, vykon nebo zahajeni prodeje.
Dobrý den, bohužel zdroj Vám neporadím, čerpám informace z jednoho výtisku o Fordu Fiesta z roku asi 2003, který jsem dostal od jednoho příznivce Fordu. Každopádně i když jsem nyní ověřoval roky, tak Fiesta MK3 byla z těch let a značení XR2 a XR2i je opravdu jenom o vstřikování. Zdroj tohoto ověření je google pod hesly "ford fiesta history"
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.