Fiesta XR2: legenda pokračuje

Ford oficiálně oznámil, že po delší přestávce opět nabídka Fiestu ve verzi XR2. Fiesta XR2 vždy patřila k nejvýkonějším modelům dané řady. Po letech, kdy Ford značil své sportovní modely písmeny ST se vrátí Fiesta XR2 zpět.

Fiesta XR2, jejíž návrat se plánuje na rok 2008 má dostat vylepšený motor z dnešní Fiesty ST, tedy známý dvoulitr se zvýšeným výkonem na 132 kW (180 k). S ním má zvládnou sprint 0-100 okolo sedmi sekund (Fiesta ST za 8,4s) a má dosáhnout maximální rychlosti okolo 216 km/h (Fiesta ST 208 km/h). Fiesta XR2 má dostat designerské prvky z dnešní ST a její vzhled má být ještě více agresívní.

Dle Fordu má být tento krok odpovědní na sportovní modely Punta, Peugeotu 207, Corsy a Clia. S plánovanou cenou okolo 21 000 Euro (cca 630 000 Kč) má vůči konkurenčním modelům šanci uspět.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků