Fiatu 500 klesl rating z 5 na 3 hvězdy. I další auta prošla testy EuroNCAP

15 komentářů

Ne321
3. března • 9:42

Tak ten prusvih u petistovky je proste dany tim starim. Je o generaci az dve za svymi konkurenty a to je v bezpecnosti znat. Nicmene s ohledem na klesajici prodeje je spise predpokladem, ze Fiat bude nadale jenom ten koncept oprasovat a asi v dnesni dobe nebude ochoten nacpat miliardy EUR do vyvoje nastupnickeho modelu, ktery by mel asi stejne spatne prodeje jako ten stavajici. Ted byl cerstve facelift, takze minimalne dalsich pet let bude tenhle maly dinosaurus stale na trhu.

jean
4. března • 6:59

Ked mal v 2007 pat hviezdiciek, tak za to nemoze zastarala konstrukcia, ale uspesne posobenie ekonomickeho useku, ktore katovalo kosty. Akurat zjavne nepocitali s tym, ze to auto pojde na rampu opakovane. Rovnako to ojebaval peugeot v Trnave, neustale sa spekulovalo, kde sa aky zvar moze skratit a zuzit, ci kam ppuzit lacnejsiu ocel. Auto po facelifte uz bolo z tohto pohladu dokonale. A verim, ze to bude bezna prax skoro vsade.

brk77
7. března • 20:24

A jsou ty testy a hodnocení stejné, nebo se mění kritéria i vyhodnocování, ale pořád tomu dávají opticky stejné hvězdičky? Teď si vymýšlím možná hovadiny, ale jestli dejme tomu v roce 2007 při bočním nárazu posunutí B sloupku o 20 cm do kabiny stačilo na 5 hvězdiček, tak o deset let později jen na 3, nebo to znamená pořad 5 hvězdiček, ale Fiat to auto za těch deset let ekonomicky optimalizoval tak, že při stejném testu se ten sloupek posune třeba o 40 cm?

K&K&K
2. března • 23:29

Když vynechám hodnocení el. asistentů, tak jediný skutečný propadák z této várky testů je F500, protože ta vybouchla v pasivní bezpečnosti při ochraně posádky při čelním nárazu jak u dospělých, tak u dětí. A to je v dnešní době docela ostuda.

mpolan
2. března • 21:54

Z testu bezpečnosti se stává čím dál víc jen test pípátek...

David
2. března • 21:35

Všechna auta jsou nejlepší...protože každý si myslí,že jeho auto je to nejlepší....:-):-):-)

Standa
2. března • 16:38

Petře, jste nespravedlivý. Jak k tomu chudáci Italové přijdou? Prý jen špagety :-( A co takhle pravá italská pizza, nebo gnochi? :-P Ale jinak máte pravdu: Když auto, tak japonské. To ale neví každý a je to dobře. Nemůžou mít všichni to nejlepší. Protože si to prostě nezaslouží ;-)

Defekt
2. března • 19:38

Nejlepší je Škoda!!!!!!

Pavel
2. března • 20:13

A v čem??

Quebe
2. března • 17:22

Máš pravdu, všichni nemůžou mít to nejlepší. A zpravidla to jsou ti, co se řídí podle stereotypů a dětských říkánek, jelikož skutečná komplexita reality je pro ně neuchopitelná. :-)

Crisis
2. března • 15:05

To jsou ty blbé testy, které začaly vyhodnocovat v nárazových testech, jestli jsou v autě asistenti, přičemž při nehodě tyto asistenti nemají vůbec žádný vliv. Mají vliv na předcházení nehody, ale nechrání v případě nehody. Proto najednou začaly v crash testech strašné výsledky, ale přičemž auta mají pořád stejné hvězdičky, ale prostě jim chybí asistenti. Hodnocení naprd.

dpcstb
2. března • 16:49

presne tak. mali by sa uvadrzat minimalne dvoje hviezdicky. za pasivnu a za aktivnu bezpecnost. a do aktivnej by som dal aj losi test.

Petr
2. března • 12:54

Takže nic nového,auto z Japonska a z Itálie maximálně špagety.

Mirek
2. března • 14:39

A na tu blbost s Japonskem jsi přišel jak?

Quebe
2. března • 16:15

Tam logiku nehledej, to je prostě nemoc.

Doporučujeme

Články odjinud