Fiatu 500 klesl rating z 5 na 3 hvězdy. I další auta prošla testy EuroNCAP

Petr  |  02. 03. 2017 12:54

Takže nic nového,auto z Japonska a z Itálie maximálně špagety.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 03. 2017 14:39

A na tu blbost s Japonskem jsi přišel jak?

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  02. 03. 2017 16:15

Tam logiku nehledej, to je prostě nemoc.

Odpovědět  |   | 
Crisis  |  02. 03. 2017 15:05

To jsou ty blbé testy, které začaly vyhodnocovat v nárazových testech, jestli jsou v autě asistenti, přičemž při nehodě tyto asistenti nemají vůbec žádný vliv. Mají vliv na předcházení nehody, ale nechrání v případě nehody. Proto najednou začaly v crash testech strašné výsledky, ale přičemž auta mají pořád stejné hvězdičky, ale prostě jim chybí asistenti. Hodnocení naprd.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  02. 03. 2017 16:49

presne tak. mali by sa uvadrzat minimalne dvoje hviezdicky. za pasivnu a za aktivnu bezpecnost. a do aktivnej by som dal aj losi test.

Odpovědět  |   | 
Standa  |  02. 03. 2017 16:38

Petře, jste nespravedlivý. Jak k tomu chudáci Italové přijdou? Prý jen špagety A co takhle pravá italská pizza, nebo gnochi? Ale jinak máte pravdu: Když auto, tak japonské. To ale neví každý a je to dobře. Nemůžou mít všichni to nejlepší. Protože si to prostě nezaslouží

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  02. 03. 2017 17:22

Máš pravdu, všichni nemůžou mít to nejlepší. A zpravidla to jsou ti, co se řídí podle stereotypů a dětských říkánek, jelikož skutečná komplexita reality je pro ně neuchopitelná.

Odpovědět  |   | 
Defekt  |  02. 03. 2017 19:38

Nejlepší je Škoda!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  02. 03. 2017 20:13

A v čem??

Odpovědět  |   | 
David  |  02. 03. 2017 21:35

Všechna auta jsou nejlepší...protože každý si myslí,že jeho auto je to nejlepší....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 03. 2017 21:54

Z testu bezpečnosti se stává čím dál víc jen test pípátek...

Odpovědět  |   | 
K&K&K  |  02. 03. 2017 23:29

Když vynechám hodnocení el. asistentů, tak jediný skutečný propadák z této várky testů je F500, protože ta vybouchla v pasivní bezpečnosti při ochraně posádky při čelním nárazu jak u dospělých, tak u dětí. A to je v dnešní době docela ostuda.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  03. 03. 2017 09:42

Tak ten prusvih u petistovky je proste dany tim starim. Je o generaci az dve za svymi konkurenty a to je v bezpecnosti znat. Nicmene s ohledem na klesajici prodeje je spise predpokladem, ze Fiat bude nadale jenom ten koncept oprasovat a asi v dnesni dobe nebude ochoten nacpat miliardy EUR do vyvoje nastupnickeho modelu, ktery by mel asi stejne spatne prodeje jako ten stavajici. Ted byl cerstve facelift, takze minimalne dalsich pet let bude tenhle maly dinosaurus stale na trhu.

Odpovědět  |   | 
jean  |  04. 03. 2017 06:59

Ked mal v 2007 pat hviezdiciek, tak za to nemoze zastarala konstrukcia, ale uspesne posobenie ekonomickeho useku, ktore katovalo kosty. Akurat zjavne nepocitali s tym, ze to auto pojde na rampu opakovane. Rovnako to ojebaval peugeot v Trnave, neustale sa spekulovalo, kde sa aky zvar moze skratit a zuzit, ci kam ppuzit lacnejsiu ocel. Auto po facelifte uz bolo z tohto pohladu dokonale. A verim, ze to bude bezna prax skoro vsade.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  07. 03. 2017 20:24

A jsou ty testy a hodnocení stejné, nebo se mění kritéria i vyhodnocování, ale pořád tomu dávají opticky stejné hvězdičky?

Teď si vymýšlím možná hovadiny, ale jestli dejme tomu v roce 2007 při bočním nárazu posunutí B sloupku o 20 cm do kabiny stačilo na 5 hvězdiček, tak o deset let později jen na 3, nebo to znamená pořad 5 hvězdiček, ale Fiat to auto za těch deset let ekonomicky optimalizoval tak, že při stejném testu se ten sloupek posune třeba o 40 cm?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

včera | Petr Schnagl | 98 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Ostré Fordy Focus ST poprvé na českých silnicích: Ty to nabij a já vystřelím!

Ford Focus ST (první svezení)

Dva motory? Dvě verze karoserie? Ale kdepak. Dvě zcela odlišná auta! Jedno je příjemný společník pro dlouhé cestování, to druhé snese porovnání s nejlepšími.

8.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A