Fiat zvažuje výrobu dalšího miniauta

Petr1968  |  04. 09. 2007 04:49

V tom bych chtěl bourat

Odpovědět  |   | 
sargis  |  04. 09. 2007 08:48

Radsej burat v F500 ako o par cm dlhsej :) Tatre 613.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  04. 09. 2007 17:51

To já bych bral radši tu 613, zvláště při střetu s jiným autem. Jezdil sem s ní nějakej rok a vsadil bych si na ní.

Odpovědět  |   | 
tonic  |  04. 09. 2007 09:08

Ja v R8-cke.. motor vzadu...aka samovrazda

Odpovědět  |   | 
Vavroch  |  04. 09. 2007 09:40

Asi pokus o vtip, že? R8 má motor "uprostřed", to za prvé, za druhé tyto sportovní auta mají mnohem vyšší bezpečnost než ty klasické.

Odpovědět  |   | 
nal  |  04. 09. 2007 09:59

pozrite http://img73.imageshack.us/img73/7518/69555700sm7.jpg
nepirpomina vam to nieco?

Odpovědět  |   | 
wolff  |  04. 09. 2007 10:51

Odpovědět  |   | 
Rudi  |  04. 09. 2007 14:53

TRcohu v tom vidim Aygo a Fiat 500

Odpovědět  |   | 
Jožin  |  04. 09. 2007 12:11

Pajcnout 500 od Fiatu a odkazovat na Brouka, to je síla! Snad budou u VW normální a hodí na to ten svůj nudný design ...

Odpovědět  |   | 
ivdo  |  04. 09. 2007 16:25

No, zezadu to hodně připomíná kačenku cv2 od citroena.

Odpovědět  |   | 
Fund  |  04. 09. 2007 18:26

o co se ten fiat porad snazi? Porad neco vymysli, ale aby udelal auto,ktery by Vas dopravilo do chorvatska a zpet bez poruchy a ktery by jezdilo jen na servisni prohlidky to ne....strasna znacka...italove vubec to sou fuseri

Odpovědět  |   | 
dall  |  04. 09. 2007 19:18

souhlasím, si představ, minule jsem si dal pizzu a vůbec mi nechutnala, flákači italští...

Odpovědět  |   | 
Pantáta  |  04. 09. 2007 19:24

Vůbec se nedivím, když jíte pouze chleba se sádlem, tak ta změna je znát, dobrou chuť.

Odpovědět  |   | 
dall  |  04. 09. 2007 19:37

někdo tam ten smajlík fakt nutně potřebuje, aby pochopil, oč jde, co?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 211 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A