Fiat zvažuje výrobu dalšího miniauta

Petr1968  |  04. 09. 2007 04:49

V tom bych chtěl bourat

Odpovědět  |   | 
sargis  |  04. 09. 2007 08:48

Radsej burat v F500 ako o par cm dlhsej :) Tatre 613.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  04. 09. 2007 17:51

To já bych bral radši tu 613, zvláště při střetu s jiným autem. Jezdil sem s ní nějakej rok a vsadil bych si na ní.

Odpovědět  |   | 
tonic  |  04. 09. 2007 09:08

Ja v R8-cke.. motor vzadu...aka samovrazda

Odpovědět  |   | 
Vavroch  |  04. 09. 2007 09:40

Asi pokus o vtip, že? R8 má motor "uprostřed", to za prvé, za druhé tyto sportovní auta mají mnohem vyšší bezpečnost než ty klasické.

Odpovědět  |   | 
nal  |  04. 09. 2007 09:59

pozrite http://img73.imageshack.us/img73/7518/69555700sm7.jpg
nepirpomina vam to nieco?

Odpovědět  |   | 
wolff  |  04. 09. 2007 10:51

Odpovědět  |   | 
Rudi  |  04. 09. 2007 14:53

TRcohu v tom vidim Aygo a Fiat 500

Odpovědět  |   | 
Jožin  |  04. 09. 2007 12:11

Pajcnout 500 od Fiatu a odkazovat na Brouka, to je síla! Snad budou u VW normální a hodí na to ten svůj nudný design ...

Odpovědět  |   | 
ivdo  |  04. 09. 2007 16:25

No, zezadu to hodně připomíná kačenku cv2 od citroena.

Odpovědět  |   | 
Fund  |  04. 09. 2007 18:26

o co se ten fiat porad snazi? Porad neco vymysli, ale aby udelal auto,ktery by Vas dopravilo do chorvatska a zpet bez poruchy a ktery by jezdilo jen na servisni prohlidky to ne....strasna znacka...italove vubec to sou fuseri

Odpovědět  |   | 
dall  |  04. 09. 2007 19:18

souhlasím, si představ, minule jsem si dal pizzu a vůbec mi nechutnala, flákači italští...

Odpovědět  |   | 
Pantáta  |  04. 09. 2007 19:24

Vůbec se nedivím, když jíte pouze chleba se sádlem, tak ta změna je znát, dobrou chuť.

Odpovědět  |   | 
dall  |  04. 09. 2007 19:37

někdo tam ten smajlík fakt nutně potřebuje, aby pochopil, oč jde, co?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 45 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A