Fiat zvažuje nasazení platformy Jaguaru

Nástupce modelu Alfa 166 je opět v zájmu pozornosti. Původně měl být tento model postaven na upravené platformě Maserati, poté Fiat projevil zájem o podvozek a náhon Mercedesu a nyní přichází na řadu Jaguar a Land Rover.

Poté, co bude Jaguar a Land Rover prodán indickému investorovi, chce Fiat okamžitě využít pro sebe technologie zadního náhonu a náhonu na všechna čtyři kola, které obě automobilky mají k dispozici.

Vedení automobilky totiž odhalilo, že první aplikace technologií Jaguaru by mohla přijít právě u nástupce modelu 166. Je to vcelku zajímavá informace, protože tento model by měl být již ve finálním testovacím procesu a žádné dramatické změny zde již nezle aplikovat, aniž se výrazně neposune doba příchodu na trh.

A aby to nebylo vše, spekuluje se také o použití platformy Sigma automobilky Cadillac, ale obecně se má za to, že tato možnost má nejmenší šanci.

Každopádně pokud chtěl Fiat zamotat světu hlavu, tak se mu to podařilo. V této chvíli asi nikdo pořádně neví na čem nástupce Alfy 166 přijede, s čím přijede a kdy přijede.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků