Fiat zvažuje nasazení platformy Jaguaru

Fiat zvažuje nasazení platformy Jaguaru

Nástupce modelu Alfa 166 je opět v zájmu pozornosti. Původně měl být tento model postaven na upravené platformě Maserati, poté Fiat projevil zájem o podvozek a náhon Mercedesu a nyní přichází na řadu Jaguar a Land Rover.

Poté, co bude Jaguar a Land Rover prodán indickému investorovi, chce Fiat okamžitě využít pro sebe technologie zadního náhonu a náhonu na všechna čtyři kola, které obě automobilky mají k dispozici.

Vedení automobilky totiž odhalilo, že první aplikace technologií Jaguaru by mohla přijít právě u nástupce modelu 166. Je to vcelku zajímavá informace, protože tento model by měl být již ve finálním testovacím procesu a žádné dramatické změny zde již nezle aplikovat, aniž se výrazně neposune doba příchodu na trh.

A aby to nebylo vše, spekuluje se také o použití platformy Sigma automobilky Cadillac, ale obecně se má za to, že tato možnost má nejmenší šanci.

Každopádně pokud chtěl Fiat zamotat světu hlavu, tak se mu to podařilo. V této chvíli asi nikdo pořádně neví na čem nástupce Alfy 166 přijede, s čím přijede a kdy přijede.

bazar

Alfa Romeo 166 2,4
Rok výroby: 2002
Stav: 182 530 km
Cena: 46 000 Kč
Alfa Romeo 156 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 169 251 km
Cena: 58 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2002
Stav: 180 614 km
Cena: 68 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2000
Stav: 150 613 km
Cena: 46 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2000
Stav: 143 731 km
Cena: 36 000 Kč
Alfa Romeo 159 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 197 214 km
Cena: 100 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků