Fiat zvažuje nasazení platformy Jaguaru

Nástupce modelu Alfa 166 je opět v zájmu pozornosti. Původně měl být tento model postaven na upravené platformě Maserati, poté Fiat projevil zájem o podvozek a náhon Mercedesu a nyní přichází na řadu Jaguar a Land Rover.

Poté, co bude Jaguar a Land Rover prodán indickému investorovi, chce Fiat okamžitě využít pro sebe technologie zadního náhonu a náhonu na všechna čtyři kola, které obě automobilky mají k dispozici.

Vedení automobilky totiž odhalilo, že první aplikace technologií Jaguaru by mohla přijít právě u nástupce modelu 166. Je to vcelku zajímavá informace, protože tento model by měl být již ve finálním testovacím procesu a žádné dramatické změny zde již nezle aplikovat, aniž se výrazně neposune doba příchodu na trh.

A aby to nebylo vše, spekuluje se také o použití platformy Sigma automobilky Cadillac, ale obecně se má za to, že tato možnost má nejmenší šanci.

Každopádně pokud chtěl Fiat zamotat světu hlavu, tak se mu to podařilo. V této chvíli asi nikdo pořádně neví na čem nástupce Alfy 166 přijede, s čím přijede a kdy přijede.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků