Fiat zřejmě s podvozky Jaguaru a Land Roveru

S prodejem automobilek Jaguar a Land Rover indickému koncernu Tata se otevře italskému Fiatu možnost získat technologie, po kterých již delší dobu touží a které nechce za drahé peníze sám vyvíjet.

Fiat má totiž velký zájem o platformu běžného vozu se zadním náhonem a také o platformu, kterou by šlo použít pro výrobu středních a větších SUV modelů, které Fiatu prozatím chybí.

Informace o tom, že Fiat chce oslovit budoucího majitele se žádosti o sdílení technologií se objevily již nedávno, ale teprve nyní se ukazuje, že jde o vážnou věc. Fiat chce získat platformu Jaguaru a Land Roveru, kterou by poté použil pro své modely Fiatu a Alfy Romeo a to i přesto, že minimálně platformu pro běžné vozy se zadním náhonem má k dispozici u Maserati.

Těžko ovšem předjímat, jak případné námluvy mezi Fiatem a Tatou skončí a případně kdy by se na trhu mohly objevit vozy s italským logem a britsko-indickou technikou. Neoficiálně se má ovšem za to, že k dohodě dojde.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků