Fiat zřejmě s podvozky Jaguaru a Land Roveru

S prodejem automobilek Jaguar a Land Rover indickému koncernu Tata se otevře italskému Fiatu možnost získat technologie, po kterých již delší dobu touží a které nechce za drahé peníze sám vyvíjet.

Fiat má totiž velký zájem o platformu běžného vozu se zadním náhonem a také o platformu, kterou by šlo použít pro výrobu středních a větších SUV modelů, které Fiatu prozatím chybí.

Informace o tom, že Fiat chce oslovit budoucího majitele se žádosti o sdílení technologií se objevily již nedávno, ale teprve nyní se ukazuje, že jde o vážnou věc. Fiat chce získat platformu Jaguaru a Land Roveru, kterou by poté použil pro své modely Fiatu a Alfy Romeo a to i přesto, že minimálně platformu pro běžné vozy se zadním náhonem má k dispozici u Maserati.

Těžko ovšem předjímat, jak případné námluvy mezi Fiatem a Tatou skončí a případně kdy by se na trhu mohly objevit vozy s italským logem a britsko-indickou technikou. Neoficiálně se má ovšem za to, že k dohodě dojde.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků