Fiat zlevňuje; sleva na Stilo až 55 tisíc

Tisková zpráva: Obchodní oddělení společnosti Fiat Č.R., s.r.o. připravilo na jarní období pokračování výhodných cenových nabídek pro své zákazníky téměř u celé modelové řady osobních vozů zn. Fiat:

Seicento: celková hodnota bonusu činí 21 000 Kč. Cena modelu Seicento pro konečného zákazníka začíná od 189 900 Kč.

Panda: celková hodnota bonusu činí 5 000 Kč, tzn. cena pro zákazníká začíná od 209 900 Kč. 

Puntov tomto případě má zákazník na výběr 2 možnosti – buď vůz bez klimatizace s cenovým bonusem 35 000 Kč, tzn. cena již od Kč 224 900, nebo vůz s klimatizací + cenový bonus 10 000 Kč – tedy cena již od 249 900 Kč.

Stilo: význačná celková hodnota bonusu, a to ve výši 55 100 Kč. Zákaznická cena začíná na částce Kč 329 900 Kč.

Stilo Multiwagon: zákazník získává celkovou výhodu ve výši 53 100 Kč, to znamená cenu již od Kč 396 900 Kč.

Multipla: zákazník získává celkovou výhodu výbavy zdarma (navigace, CD měnič, střešní nosič) ve výši cca 50 000 Kč.

Platnost všech akcí je od 15. března do 30. dubna 2004.

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

dnes | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků