Fiat zastavuje část výroby, nemá potřebné součástky

Sotva se Fiat dostal z ekonomických problému, přišly další, které nemůže nijak ovlivnit. Ve společnosti CF GNOMMA, která vyrábí část součástek pro výrobu vozů v divizích Fiat Audo a Iveco, totiž vypukla stávka a Fiatu se tak nedostávají potřebné součástky, nutné pro výrobu.

Fiat v úterý zastavil téměř veškerou produkci ve svém hlavním závodě Mirafiori v Turíně a zcela přerušil výrobu v dalších dvou závodech. Ve čtvrtek se pak zastavila výroba v dalších dvou závodech.

Pokud stávka dodavatelské společnosti potrvá delší dobu a dodávky součástek se v brzké době neobnoví, bude to mít velký dopad na hospodářské výsledky celého koncernu. Fiat totiž v tomto roce poprvé po dlouhých létech dospěl do zisku, který každým měsícem navyšoval. Krize, která vygradovala před třemi lety je tak po komplexní restrukturalizaci zažehnána, ovšem nové překážky mohou celý ozdravný plná zhatit.

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 64 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků