Fiat zastavuje část výroby, nemá potřebné součástky

Sotva se Fiat dostal z ekonomických problému, přišly další, které nemůže nijak ovlivnit. Ve společnosti CF GNOMMA, která vyrábí část součástek pro výrobu vozů v divizích Fiat Audo a Iveco, totiž vypukla stávka a Fiatu se tak nedostávají potřebné součástky, nutné pro výrobu.

Fiat v úterý zastavil téměř veškerou produkci ve svém hlavním závodě Mirafiori v Turíně a zcela přerušil výrobu v dalších dvou závodech. Ve čtvrtek se pak zastavila výroba v dalších dvou závodech.

Pokud stávka dodavatelské společnosti potrvá delší dobu a dodávky součástek se v brzké době neobnoví, bude to mít velký dopad na hospodářské výsledky celého koncernu. Fiat totiž v tomto roce poprvé po dlouhých létech dospěl do zisku, který každým měsícem navyšoval. Krize, která vygradovala před třemi lety je tak po komplexní restrukturalizaci zažehnána, ovšem nové překážky mohou celý ozdravný plná zhatit.

 

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

včera | Vladimír Kadera | 56 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků