Fiat v Paříži opravdu představí ostrou verzi malé Pandy

Již v srpnu jsme vám přinesli první špionážní fotografie Fiatu Panda s podezřele nízkým podvozkem a zamaskovanými nárazníky. Nemělo jít o domácí tuning italských kutilů, ale sportovní verzi vozu se stokoňovým motorem.

Nepravděpodobné se stalo skutkem a Fiat tento týden oznámil, že v Paříži opravdu představí ostrou verzi malé Pandy a zároveň zveřejnil první fotografii. Vůz dostane pod kapotu silný čtyřválec o objemu 1,4 l, který bude vyladěn na slušných 74 kW (100 k), což je 6 koní více, než doposud. Pokud se vám zdá, že motor odněkud znáte, pak máte pravdu, stejný agregát má i větší Punto.

Panda Sport se stovkou koní pod kapotou zrychlí na stovku za 9,6 s. Zrychlení si budete moci vychutnat ve sportovních sedadlech, které jsou obšity nití v barvě karosérie. Také další prvky designu podporují sportovní image. Velká kola z lehké slitiny, upravené prahové nástavce a také velké množství dekorací interiéru.

Klepněte pro větší obrázek
Fiat Panda Sport
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků