Fiat v budoucnu: nové modely, větší kvalita, delší záruční doba

12 komentářů

dall
3. července • 6:00

Fiat - nikoliv pouze automobilka, jak bylo psáno, je největší zaměstnavatel v Itálii ( nikoliv jeden z největších ) a hodně dlouho celou italskou ekonomiku táhl a italská vláda ho nikdy padnout nenechá, protože by to znamenalo sociální katastrofu pro celý stát. Takže v tomhle směru žádné obavy...

limach
4. července • 9:26

Souhlasím s tím, že ho stát padnout nenechá. To by pro italskou ekonomiku mělo naprosto smrtící následky. Jen mu přeji, aby se z těch sr.... dostal co nejrychleji a začal dělat zase tak krásná auta, jako byly Bravo/Brava nebo předchozí Punto. A ne jako nyní Stilo. Abych se zase nemusel poohlížet u jiné značky, byť v rámci koncernu. Fiatu zdar.

Martin
4. července • 10:06

Mam Stilo, coz ale nehraje roli. Bravo, Brava, Punto se mi libi, ale jak se zda, tak tenhle design neprodava tak dobre, jak by FIAT chtel a proto to zkousi trochu konvencnejsi, po vzoru VW stridmejsim designem. Proste extravagance si nenajde tolik kupcu. Samozrejme je to taky ovlivneno image jakou ma FIAT v oblasti kvality a servisu.

xX
4. července • 17:44

No ja s tim designem nevim. Posledni dobou se mi zda, ze vidim vic novych meganu nez stil. Me osobne se stilo moc nelibi, snad jen trochu kombi. Ale je fakt ze fiat bych si nekoupil asi taky proto, ze o pristupu dovozce a znackovych servisech fiat jsem cetl uz ledacos a nebyly to zrovna nejpozitivnejsi komentare ...

dall
4. července • 18:22

Přístup dovozce je fakt špatný, stačí se podívat na jejich web, co se týká jednotlivých dealerství, tak si myslím pravý opak. Právě proto, že nejsou na špici prodejů se o tebe jako o zákazníka líp starají, si jim prostě vzácnější. U dealerství v menších městech to platí stoprocentně, u těch velkých moc nevím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
7. července • 8:28

Na pristup dealera si v Praze rozhodne nestezuji, ovsem dovozce to je slabota. Jinak ja osobne vidam rozhodne v Praze Stilo, noveho Megana jsem videl snad jednou, ale to samozrejme o nicem nevypovida.

Jirka V
3. července • 9:39

Hm, neco podobneho jsem uz slysel...jo, Enron se ta firma jmenovala

xX
3. července • 11:32

Jenze Enron nebyla nejvetsi firma ve statu a navic Enron nekrachnul v zadnym socialistickym state EU, ale v normalim tvrdym kapitalismu. Obavam se ze nebo jako Enron by se ve Francii, Nemecku nebo Italii stat nemohlo ....

Kazdopadne obmena 80% modelu - to jako bude novy Stilo? Nebo to jediny zustane tak jak je? Co vubec Fiat dneska dela z aut ve stredni a vyssi tride? Posledni si pamatuju Mareu - ale to mozna ani stredni trida neni.

dall
3. července • 11:52

Fiat měl dělat velké auto spolu s Oplem ( Signum) ale dal od toho ruce pryč, což mě přijde docela rozumné. Síla FIATu je v malých autech a teď nejsou v pozici zkoušet nějaké experimenty a udělat si nějaký další propadák, jako třeba Multiplu.

Martin
3. července • 11:58

Presne tak, mala auta delat umi a tech se podle me v nekolika variantach budou drzet. Nedivil bych se, kdyby bylo Stilo to nejvetsi co budou delat, samozrejme jeste Ulyssee, ktery delaji s Citroenem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
magic mop
3. července • 18:48

Taky si myslím, že v koncernu  Fiat patří velký auta Alfě a Lancii. Ten koncept toho velkýho auta od Fiatu se mi moc nelíbí. Jinak Fiat na tom už párkrát byl stejně mizerně a nikdy nepadl.

vita
2. července • 19:39

Nemožné. Ty dluhy je stáhnou ke dnu ."Fiat počítá s tím, že v roce 2006 bude v jeho modelové řadě 80% novinek"

To ho taky pohřbí.

Doporučujeme

Články odjinud