Fiat Uno se vrátí na silnice

Není žádným převratným zjištěním, že italská automobilka Fiat sází na osvědčená jména ze své nedávné minulosti. Na trhu tak má Cromu, nově Bravo, Pandu, Ritmo a do této party se přidá i model Uno.

Tento vůz se svou velikostí postaví mezi malou Pandu a trochu větší Grande Punto. Fiat tak bude mít v segmentu malých aut nevídanou nabídku, která jen těžko najde konkurenci. Jen pro představu, do velikosti české Fabie bude mít Fiat v nabídce tři modely.

Samotné Uno by mělo na délku měřit okolo 3,7 metru, tedy zhruba o 15 cm více, než kolik měří Panda a o 30 cm méně, než kolik měří Grande Punto. Model jako takový by se měl zařadit do třídy jakýchsi malých crossoverů, tedy vozů, které mixují tvary kombi, MPV a hatchbacku.

A jelikož má Fiat bohaté zkušenosti s náhonem na všechna kola, bude i Uno mít v nabídce tuto položku.

Tento model by měl být představen v roce 2009 a o rok později by se měl dostat do prodejů.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků