Fiat Trepiúno: reinkarnace 500 potvrzena (doplněno)

Záměr Fiatu oživit veleslavnou 500 byl potvrzen! Dřívější informace podpořily oficiální snímky, k dispozici jsou další informace o motorech. Koncept jménem Trepiúno se představí v Ženevě, sériová produkce se rozběhne v roce 2006. Design vozu se inspiroval slavným předchůdcem, platforma byla převzata z modelu Panda - na délku ovšem ubylo 24 cm. Předpokládaná cena novinky by se měla pohybovat okolo 14 000 eur.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek 

Do vozu se vměstnají tři dospělé osoby a jedno dítě. Pohonné jednotky obsáhnou podle posledních informací benzínovou 1.2 16V s výkonem 59 kW/80 k, 1.4 16V s výkonem 70 kW/95, 1.6 16V s výkonem 88 kW/120 k a vznětovou 1.3 Multijet 16V s výkony 70, 90 a 115 k. Fiat rovněž počítá s ostrou verzí Abarth. Poháněna bude turbem přeplňovaným benzínovým motorem s objemem 1.6 l a výkonem 132 kW/180 k.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků