Fiat Tipo se v testu Euro NCAP moc nepředvedl, dostal tři a čtyři hvězdy

wolff  |  27. 10. 2016 09:05  |  [46.13.136.xxx]

"Fiatu však byly strženy body za to, že zádová část dětské sedačky se oddělila od své základny. "

Tomuhle nerozumím. Jaký vliv na to, jestli se oddělí a nebo neoddělí má vliv Fiat (potažmo výrobce auta)? Když se dívám na to video, tak mi přijde, že je ta sedačka jednoznačně blbě upevněná (A nebo nezafungoval bezpečnostní pás, o čemž se nezmiňují).

Normálně bych čekal, že by testování měli provádět se sedačkami s ISOFIXEM (je-li jím vozidlo vybaveno) a isofixové sedacky mají ještě takový ten upevňovací pás vzadu, plus je možné je připásat bezpečnostím pásem. Tak jak to je na tom videu ke konci se mi vůbec nelíbí, to by normálně kvalitní autosedačka neměla udělat ani v "blbém" autě.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  27. 10. 2016 10:33  |  [85.163.16.xxx]

a že ti to není jedno...?

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  27. 10. 2016 10:34  |  [86.49.51.xxx]

Docela výbuch. Je to sice low-cost, ale i tak by nenáročné testy EuroNCAP mělo každé moderní auto absolvovat s 5*. Tohle je určitě jeden z kandidátů na rodinné vozítko a 3* resp. 4* není zrovna dobrá reklama. Zvlášť když třeba takový Rapid má proti Tipu daleko lepší výsledky ve všech kategoriích NCAP.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  27. 10. 2016 10:59  |  [46.13.136.xxx]

Tak zase nesrovnávej jen počet hvězd u aut, která jsou hodnocena podle jiných pravidel.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  27. 10. 2016 12:54  |  [86.49.51.xxx]

Čelní náraz a ochrana dětí je hodnocená pořád stejně, to že přibylo hodnocení elektronických pomocníků na špatném výsledku Tipa nemění zhola nic. 60% za ochranu dětí je prostě zoufale málo i v porovnání s 10 let starými auty.

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  27. 10. 2016 10:45  |  [62.201.23.xxx]

Nespolehlivé,nebezpečné,někdy mám pocit,že chce Marchionne ukončit výrobu automobilů v Itálii.

Odpovědět  |   | 
jean  |  28. 10. 2016 07:30  |  [62.168.64.xxx]

Ty už vieš, akú spoľahlivosť má Tipo, ktoré nie je na trhu ani rok????

Odpovědět  |   | 
jean  |  28. 10. 2016 07:30  |  [62.168.64.xxx]

Nezmyselné bodovanie za systémy, ktoré počas nárazu nemajú na nič vplyv - pripomienkovače pásov a podobné blbosti. Autá by mali byť hodnoté čisto podľa chovania pri náraze, takto sa to nedá porovnať, lebo jeden výrobca ponúka xy elektronických somarín a druhý xyz.

Odpovědět  |   | 
Homelessbar  |  31. 10. 2016 11:49  |  [80.188.197.xxx]

Teda já nevím, to se teď budou strhávat body za to, že auto nemá bezpečnostní prvek, který není v základní výbavě ani u jiných aut. Navíc strhnout body za jízdu pod 20 km/h?? Pak dávat vinu Fiatu za to, že autosedačka nesplnila bezpečnostní prvky a utrhla se, když to Fiat nemohl ovlivnit?? Připadá mi to už, jak testy na zimní pneumatiky.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  18. 03. 2017 16:54  |  [83.240.69.xxx]

Neříkám, že testy bezpečnosti jsou hloupost. Je to zvláštní, ale když prostudujete testy, zjistíte, že v každém autě mají při testu jinou autosedačku. Jakou to může mít vypovídací hodnotu o autě. A jak může jen za systém pro ochranu chodců přibýt jedna hvězda. Jak lze srovnávat auta za 1 milion s autem za 300 tis.? Prostě víc otazníků než odpovědí.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků

Nejčtenější články

Vybíráte ojeté velké kombi? Toto je pět nejspolehlivějších

Vybíráte ojeté velké kombi? Toto je pět nej…

V našem miniseriálu o nejspolehlivějších automobilech jsme se tentokrát zaměřili na rodinná kombi střední třídy. I v této kategorii jasně převládají značky z Japonska, ovšem Toyota vítězem není…

28.  8.  2017 | | 53 N/A
Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazníkům s "vraky" až 120 000 Kč

Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazní…

Od počátku září až do konce prosince budou dealeři značky Citroën v ČR poskytovat zákazníkům při nákupu nového auta slevu v rozmezí třicet až sto dvacet tisíc korun.

1.  9.  2017 | | 43 N/A
Obrněnou limuzínu pro papaláše vymysleli Rusové. Uvnitř je kapsle

Obrněnou limuzínu pro papaláše vymysleli Ru…

Automobiloví i bezpečnostní odborníci v USA v současnosti usilovně pracují na novém obrněném voze pro přepravu svých prezidentů.

17.  9.  2017 | | 17 N/A
Frankfurt živě: Do detailu jsme prozkoumali novou Dacii Duster

Frankfurt živě: Do detailu jsme prozkoumali…

Nový Duster si odbyl premiéru na autosalonu ve Frankfurtu. Prohlédli jsme jej zvenčí i uvnitř.

12.  9.  2017 | | 80 N/A
Škoda odtajnila ceny "sportovnějšího a terénnějšího" SUV Kodiaq

Škoda odtajnila ceny "sportovnějšího a teré…

12.  9.  2017 | | 25 N/A