Fiat Tipo se v testu Euro NCAP moc nepředvedl, dostal tři a čtyři hvězdy

wolff  |  27. 10. 2016 09:05  |  [46.13.136.xxx]

"Fiatu však byly strženy body za to, že zádová část dětské sedačky se oddělila od své základny. "

Tomuhle nerozumím. Jaký vliv na to, jestli se oddělí a nebo neoddělí má vliv Fiat (potažmo výrobce auta)? Když se dívám na to video, tak mi přijde, že je ta sedačka jednoznačně blbě upevněná (A nebo nezafungoval bezpečnostní pás, o čemž se nezmiňují).

Normálně bych čekal, že by testování měli provádět se sedačkami s ISOFIXEM (je-li jím vozidlo vybaveno) a isofixové sedacky mají ještě takový ten upevňovací pás vzadu, plus je možné je připásat bezpečnostím pásem. Tak jak to je na tom videu ke konci se mi vůbec nelíbí, to by normálně kvalitní autosedačka neměla udělat ani v "blbém" autě.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  27. 10. 2016 10:33  |  [85.163.16.xxx]

a že ti to není jedno...?

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  27. 10. 2016 10:34  |  [86.49.51.xxx]

Docela výbuch. Je to sice low-cost, ale i tak by nenáročné testy EuroNCAP mělo každé moderní auto absolvovat s 5*. Tohle je určitě jeden z kandidátů na rodinné vozítko a 3* resp. 4* není zrovna dobrá reklama. Zvlášť když třeba takový Rapid má proti Tipu daleko lepší výsledky ve všech kategoriích NCAP.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  27. 10. 2016 10:59  |  [46.13.136.xxx]

Tak zase nesrovnávej jen počet hvězd u aut, která jsou hodnocena podle jiných pravidel.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  27. 10. 2016 12:54  |  [86.49.51.xxx]

Čelní náraz a ochrana dětí je hodnocená pořád stejně, to že přibylo hodnocení elektronických pomocníků na špatném výsledku Tipa nemění zhola nic. 60% za ochranu dětí je prostě zoufale málo i v porovnání s 10 let starými auty.

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  27. 10. 2016 10:45  |  [62.201.23.xxx]

Nespolehlivé,nebezpečné,někdy mám pocit,že chce Marchionne ukončit výrobu automobilů v Itálii.

Odpovědět  |   | 
jean  |  28. 10. 2016 07:30  |  [62.168.64.xxx]

Ty už vieš, akú spoľahlivosť má Tipo, ktoré nie je na trhu ani rok????

Odpovědět  |   | 
jean  |  28. 10. 2016 07:30  |  [62.168.64.xxx]

Nezmyselné bodovanie za systémy, ktoré počas nárazu nemajú na nič vplyv - pripomienkovače pásov a podobné blbosti. Autá by mali byť hodnoté čisto podľa chovania pri náraze, takto sa to nedá porovnať, lebo jeden výrobca ponúka xy elektronických somarín a druhý xyz.

Odpovědět  |   | 
Homelessbar  |  31. 10. 2016 11:49  |  [80.188.197.xxx]

Teda já nevím, to se teď budou strhávat body za to, že auto nemá bezpečnostní prvek, který není v základní výbavě ani u jiných aut. Navíc strhnout body za jízdu pod 20 km/h?? Pak dávat vinu Fiatu za to, že autosedačka nesplnila bezpečnostní prvky a utrhla se, když to Fiat nemohl ovlivnit?? Připadá mi to už, jak testy na zimní pneumatiky.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  18. 03. 2017 16:54  |  [83.240.69.xxx]

Neříkám, že testy bezpečnosti jsou hloupost. Je to zvláštní, ale když prostudujete testy, zjistíte, že v každém autě mají při testu jinou autosedačku. Jakou to může mít vypovídací hodnotu o autě. A jak může jen za systém pro ochranu chodců přibýt jedna hvězda. Jak lze srovnávat auta za 1 milion s autem za 300 tis.? Prostě víc otazníků než odpovědí.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: