Fiat Tipo má po faceliftu. S vylepšenou technikou přijíždí i nová verze Cross

Ach ne  |  27. 10. 2020 09:57

Italům by šlo vytknout vše, ale ne styl. S tímhle nápisem na kapotě, to teda fakt trefili. To vypadá, jak fake adidas tepláky.

Odpovědět  |   | 
Ale jo  |  27. 10. 2020 10:30

ty třeba zase nevíš, co je to kapota.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  27. 10. 2020 11:36

A není sám, už klikli další 4.

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 10. 2020 21:17

Už je jich 20.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  27. 10. 2020 10:33

Nevím, co je na kapotě, ale ten prostý nápis na masce se mi líbí. Není to žádný fake, ale odkaz do historie.

Odpovědět  |   | 
Kuba  |  27. 10. 2020 10:08

Náhodou, facelift se velmi povedl. Jenom doufám, že bude k dispozici benzin plus automat. Verze cross mi trochu připomíná Focus Active, jinak interiér prokouknul.

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  27. 10. 2020 12:03

Kdyby tam misto FIAT bylo napsano Lada, tak si rikam OK ... ale od kdysi velke automobilky bych cekal trochu vic.

Odpovědět  |   | 
ZF  |  27. 10. 2020 15:35

Přesně, ta oranžová s plasty dookola a co mi to jen přimomíná..

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  27. 10. 2020 13:24

Ne, nelíbí... zvenku tedy ne. Interiér je naopak o dost lepší, než byl dosud.

Odpovědět  |   | 
W. Burnitz  |  27. 10. 2020 16:59

Interiér se naopak nezměnil skoro vůbec, takhle to vypadalo doposud (tedy pokud pominu někdejší základní verzi se zapuštěným displayem infotainmentu, která už se zřejmě vyrábět nebude, nebo pokud naopak odhlédnu od nového digitacha a nového širokého displaye infotainmetu pro zřejmě nejvyšší výbavy). I z hlediska materiálu evidentně zůstaly u původních plastů, které žádnou parádu nikdy nedělaly, byť jejich tvarování a kvalita nebyly špatné. V rámci faceliftu se do interiéru zpravidla moc nezasahuje.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  27. 10. 2020 17:39

Změnilo se ovládání klimy a je jiný displej, který vypadá o hodně líp, než to původní Tamagoči.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  27. 10. 2020 23:57

Žádné ovládání klimy se nezměnilo. Je stejné akorát místo oranzoveho podsvícení je bílé.

Odpovědět  |   | 
Chytrák  |  27. 10. 2020 13:55

Tohle auto je o ceně, tedy poměr cena výkon.Pokud bude dobrý, cajk auto....pro machrindex musíte jinam.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  27. 10. 2020 15:03

Poměr cena-výkon tedy zrovna žádný zázrak není. Pro člověka s minimálními nároky na své okolní prostředí možná, ale jinak...

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  27. 10. 2020 15:24

Jestli clovek nechce zadny zazrak, tak muze zustat u Dacie ...

Odpovědět  |   | 
Juraj K.  |  27. 10. 2020 17:40

Ten dizajn je stále bez nápadu.
Vlaste je to hanba pre taliansky školu!

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  27. 10. 2020 14:07

V znaku to nema slépku. v ceskodlovesku to tym padom bude bez uspechu

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  27. 10. 2020 14:56

Interiér už dohnal Daciu i naopak.Všichni už pěkně začínají litrem z 3hrnky.Ten Fiat na masce je cool :))

Odpovědět  |   | 

to zrušení znaku je aby se to sjednotilo třeba s JEEP

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 10. 2020 15:59

spíš tudíš Jeep se sjednotil s psa a třeba bude taky francouzský..

Odpovědět  |   | 
W. Burnitz  |  27. 10. 2020 17:08

Tipo mělo doposud několik zajímavých taháků. Vedle pěkného designu (venku i uvnitř) a bytelného podvozku to byly především skvělé a prověřené motory FIRE s nepřímým vstřikem (atmo i turbo). No a pak to byla cena, se kterou uměli někteří prodejci docela zakouzlit. I tak ale tyto taháky moc netáhly (aspoň tedy mimo italské trhy ne).
Je otázka, co z výhod vlastně zůstalo - motory to nejsou, cena už to taky asi nebude

Odpovědět  |   | 
Wolfsteen  |  27. 10. 2020 19:18

Pěkný design? To jako vážně??? Naprosto nudné a nezajímavé auto. Ten hnusný plastový interiér je totální katastrofa...

Odpovědět  |   | 
W. Burnitz  |  27. 10. 2020 21:46

Podle mne to z venku špatně nevypadalo a i v recenzích to bylo po této stránce hodnoceno velmi příznivě (ostatně ani ten facelift to moc nezkazil, tedy až na ten nápis na masce). Uvnitř to bylo/je trochu humpolácké, tvrdé plasty s poměrně zvláštní úpravou na většině míst, ale ergonomicky naprosto OK. Nicméně design je věc hodně subjektivní.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  28. 10. 2020 07:04

Bez komentáře: "Nemecký dvojtýždenník „Auto Zeitung“ každý rok vydáva správu o poruchovosti vozidiel pripravenú v spolupráci s Nemeckou spoločnosťou pre technický dohľad Gesellschaft fur Technische Überwachung (GTU). Veľkým víťazom pre rok 2020 sa stal FIAT Tipo, najspoľahlivejšie auto v segmente kompaktných vozidiel v kategórii veku 1 až 3 roky. Tipo sa navyše umiestnilo na druhom mieste spomedzi všetkých testovaných automobilov do troch rokov a elektrické BMW i3 sa ukázalo ako jediný model s menším počtom defektov."
https://www.autoviny.sk/novinky/121707/fiat-tipo-... ...
Ale nakonec si malý komentář dovolím. Kdyby v Auto Zeitungu sledovali některé komentáře na Autorevue, nikdy by něco takového nemohli napsat. Amatéři...

Odpovědět  |   | 
Jean  |  27. 10. 2020 19:32

Ja som si chcel tipo kupit, lebo mam rad talianske auta, ale.... Interier smrdel jak chemicka tovaren, co by som este prezil. Aj nizsiu kvalitu spracovania interieru by som prezil. Ale ked mi dali cenu vyssiu, ako za lepsie vybaveny vw golf, tak som myslel, ze niekomu vo fiate jebe. Inak pristup predajcov velmi profesionalny, fakt som sa u nich citil dobre. Len skoda tej cenovej politiky. Nieco podobne sa stalo kolegovi v roku 2012, chcel si kupit grande punto a cena vysla vyssia, ako za dobre vybaveny ford fikus - auto o triedu vyssie.

Odpovědět  |   | 
W. Burnitz  |  27. 10. 2020 21:52

Já ho už málem koupil, kdyby nepřišla jarní Korona a nezavřeli autosalony, tak už ho mám doma. S tím smradem interiéru jsem to tak nevnímal, podle mne to nesmrdělo víc a hůř než korejci nebo koncern. Je pravda, že jsem to testoval více méně v chladnějším počasí, kdy interiér nebyl nijak zvlášť rozpálený.
A cena v ČR byla svého času skvělá - tedy u některých prodejců. Jak je to teď, to netuším.

Odpovědět  |   | 
Jean  |  28. 10. 2020 01:39

Som na Slovensku. Zakladna cena je pekna, ale u nas je najsilnejsi motor dostupny len s maximalnou vybavou, ktora zodpoveda strednej pri koncerne, alebo aj pri korejcoch. Mne to zas nevadi, lebo jazdim prevazne sam, takze napr. jednozonova klima mi staci. Carplay to uz malo, aj tempomat, radio, central a cuvacie senzory.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  29. 10. 2020 11:42

Díval jsem se na zahraničí i v ojetinách, a ty lepší motory 1,4T jsou tam za pořádnou palbu...
Asi se tolik modelů oproti neoturbené 1,4 nevyrobilo, takže je toho jako šafránu.
Škoda že už tenkrát nedali 1,6T bez automatu....
Dnes to evidentně už nepůjde.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 39 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster