Fiat Tipo má po faceliftu. S vylepšenou technikou přijíždí i nová verze Cross

28 komentářů

Jean
27. října • 19:32

Ja som si chcel tipo kupit, lebo mam rad talianske auta, ale.... Interier smrdel jak chemicka tovaren, co by som este prezil. Aj nizsiu kvalitu spracovania interieru by som prezil. Ale ked mi dali cenu vyssiu, ako za lepsie vybaveny vw golf, tak som myslel, ze niekomu vo fiate jebe. Inak pristup predajcov velmi profesionalny, fakt som sa u nich citil dobre. Len skoda tej cenovej politiky. Nieco podobne sa stalo kolegovi v roku 2012, chcel si kupit grande punto a cena vysla vyssia, ako za dobre vybaveny ford fikus - auto o triedu vyssie.

W. Burnitz
27. října • 21:52

Já ho už málem koupil, kdyby nepřišla jarní Korona a nezavřeli autosalony, tak už ho mám doma. S tím smradem interiéru jsem to tak nevnímal, podle mne to nesmrdělo víc a hůř než korejci nebo koncern. Je pravda, že jsem to testoval více méně v chladnějším počasí, kdy interiér nebyl nijak zvlášť rozpálený.
A cena v ČR byla svého času skvělá - tedy u některých prodejců. Jak je to teď, to netuším.

Jean
28. října • 1:39

Som na Slovensku. Zakladna cena je pekna, ale u nas je najsilnejsi motor dostupny len s maximalnou vybavou, ktora zodpoveda strednej pri koncerne, alebo aj pri korejcoch. Mne to zas nevadi, lebo jazdim prevazne sam, takze napr. jednozonova klima mi staci. Carplay to uz malo, aj tempomat, radio, central a cuvacie senzory.

Lord Owl
29. října • 11:42

Díval jsem se na zahraničí i v ojetinách, a ty lepší motory 1,4T jsou tam za pořádnou palbu...
Asi se tolik modelů oproti neoturbené 1,4 nevyrobilo, takže je toho jako šafránu.
Škoda že už tenkrát nedali 1,6T bez automatu....
Dnes to evidentně už nepůjde.

W. Burnitz
27. října • 17:08

Tipo mělo doposud několik zajímavých taháků. Vedle pěkného designu (venku i uvnitř) a bytelného podvozku to byly především skvělé a prověřené motory FIRE s nepřímým vstřikem (atmo i turbo). No a pak to byla cena, se kterou uměli někteří prodejci docela zakouzlit. I tak ale tyto taháky moc netáhly (aspoň tedy mimo italské trhy ne).
Je otázka, co z výhod vlastně zůstalo - motory to nejsou, cena už to taky asi nebude :-(

LOL
28. října • 7:04

Bez komentáře: "Nemecký dvojtýždenník „Auto Zeitung“ každý rok vydáva správu o poruchovosti vozidiel pripravenú v spolupráci s Nemeckou spoločnosťou pre technický dohľad Gesellschaft fur Technische Überwachung (GTU). Veľkým víťazom pre rok 2020 sa stal FIAT Tipo, najspoľahlivejšie auto v segmente kompaktných vozidiel v kategórii veku 1 až 3 roky. Tipo sa navyše umiestnilo na druhom mieste spomedzi všetkých testovaných automobilov do troch rokov a elektrické BMW i3 sa ukázalo ako jediný model s menším počtom defektov."
https://www.autoviny.sk/novinky/121707/fiat-tipo-... ...
Ale nakonec si malý komentář dovolím. Kdyby v Auto Zeitungu sledovali některé komentáře na Autorevue, nikdy by něco takového nemohli napsat. Amatéři... :-)

Wolfsteen
27. října • 19:18

Pěkný design? To jako vážně??? Naprosto nudné a nezajímavé auto. Ten hnusný plastový interiér je totální katastrofa...

W. Burnitz
27. října • 21:46

Podle mne to z venku špatně nevypadalo a i v recenzích to bylo po této stránce hodnoceno velmi příznivě (ostatně ani ten facelift to moc nezkazil, tedy až na ten nápis na masce). Uvnitř to bylo/je trochu humpolácké, tvrdé plasty s poměrně zvláštní úpravou na většině míst, ale ergonomicky naprosto OK. Nicméně design je věc hodně subjektivní.

petr r. (petrumr)
27. října • 15:45

to zrušení znaku je aby se to sjednotilo třeba s JEEP

Jan
27. října • 15:59

spíš tudíš Jeep se sjednotil s psa a třeba bude taky francouzský..

Michal2
27. října • 14:56

Interiér už dohnal Daciu i naopak.Všichni už pěkně začínají litrem z 3hrnky.Ten Fiat na masce je cool :))

JA-NE
27. října • 14:07

V znaku to nema slépku. v ceskodlovesku to tym padom bude bez uspechu:-D

Chytrák
27. října • 13:55

Tohle auto je o ceně, tedy poměr cena výkon.Pokud bude dobrý, cajk auto....pro machrindex musíte jinam. B-]

Juraj K.
27. října • 17:40

Ten dizajn je stále bez nápadu.
Vlaste je to hanba pre taliansky školu!

Honimir
27. října • 15:24

Jestli clovek nechce zadny zazrak, tak muze zustat u Dacie ...

Allamarein
27. října • 15:03

Poměr cena-výkon tedy zrovna žádný zázrak není. Pro člověka s minimálními nároky na své okolní prostředí možná, ale jinak...

Allamarein
27. října • 13:24

Ne, nelíbí... zvenku tedy ne. Interiér je naopak o dost lepší, než byl dosud.

W. Burnitz
27. října • 16:59

Interiér se naopak nezměnil skoro vůbec, takhle to vypadalo doposud (tedy pokud pominu někdejší základní verzi se zapuštěným displayem infotainmentu, která už se zřejmě vyrábět nebude, nebo pokud naopak odhlédnu od nového digitacha a nového širokého displaye infotainmetu pro zřejmě nejvyšší výbavy). I z hlediska materiálu evidentně zůstaly u původních plastů, které žádnou parádu nikdy nedělaly, byť jejich tvarování a kvalita nebyly špatné. V rámci faceliftu se do interiéru zpravidla moc nezasahuje.

Allamarein
27. října • 17:39

Změnilo se ovládání klimy a je jiný displej, který vypadá o hodně líp, než to původní Tamagoči.

Ffff
27. října • 23:57

Žádné ovládání klimy se nezměnilo. Je stejné akorát místo oranzoveho podsvícení je bílé.

Kuba
27. října • 10:08

Náhodou, facelift se velmi povedl. Jenom doufám, že bude k dispozici benzin plus automat. Verze cross mi trochu připomíná Focus Active, jinak interiér prokouknul.

Pikus
27. října • 12:03

Kdyby tam misto FIAT bylo napsano Lada, tak si rikam OK ... ale od kdysi velke automobilky bych cekal trochu vic.

ZF
27. října • 15:35

Přesně, ta oranžová s plasty dookola a co mi to jen přimomíná..

Ach ne
27. října • 9:57

Italům by šlo vytknout vše, ale ne styl. S tímhle nápisem na kapotě, to teda fakt trefili. To vypadá, jak fake adidas tepláky.

puk123
27. října • 10:33

Nevím, co je na kapotě, ale ten prostý nápis na masce se mi líbí. Není to žádný fake, ale odkaz do historie.

Ale jo
27. října • 10:30

ty třeba zase nevíš, co je to kapota.

puk123
27. října • 11:36

A není sám, už klikli další 4.:-P

.
27. října • 21:17

Už je jich 20. :-))

Doporučujeme

Články odjinud