S tou cenou tomu dali doslova na frak a tak to vypadalo jako velmi nadějná hitovka.
Jste opravdu legracni, Tipo je porad stavene jako low budget car ve vsech svych variantach, takze se stavi proti Rapidu, C-elysee, 301 apod. A v tomto ohledu jde o nejlepsi nabidku na trhu :)
Tipo rozhodně není úroveň C-Elysee, to jsou auta ještě o kus levnější a hlavně menší. I ten Rapid je menší, akorát prodávaný za cenu dospělého auta.
Krásně vyjmenovaní soupeři, a rovnou dvě škodovky... Ale podle mne zájemce o toto Tipo nebude vůbec uvažovat o holoOctávce... A kde máme Megane, 308, C4? Nebo to nejsou konkurenti?
Megane za 400 s 1.6 atmo 115 hp (rozumná verze za 350). Ve výbavě vše co má tipo a motor vydrží a dá se v pohodě i přestavět na LPG..., takže za životnost auta ušetříte na palivu na nové :).
No, cenu Fiat prestrelil, ale to asi vsichni.
Pridal bych Civic...
Přesně tak.Za stejný peníze co stojí tento italský pokus o auto dostanete od Hondy kvalitní, spolehlivé a úsporné auto, se kterým vás bude bavit jezdit.A navíc s poctivým 10 let prověřeným a povedeným atmosférickým motorem - 1,8 se 140 koňmi, který umí jezdit za 6L/100 km.Která jiná značka tohle dnes umí nabídnout?
Vsechno je v poradku, cena je nastavena tak, aby i ten posledni zoufalec se zajmem o fiat, mohl dostat 25% slevu.
....zufalec je hlavne ten, kto si kupi auto z prvych rokov vyroby. Za prestrelenu cenovku je clenstvo v beta-tester klube uz naozaj na diagnozu. Prikladov je nespocet, trebars taky koncern nam to so zeleznou pravidelnostou dokazuje model co model.
Panove z Fiatu trochu ustrelili, "lidove" auto s obstaroznim 120k motorem za 480 tis.Staci se podivat na cenu astry (ale i skoro cele zminene konkurence) a clovek nema o cem premyslet, ten adaptivni tempomat ozeli asi vsichni (a to jeste buh vi, jak funguje, ze :) ).
Mám dojem, že koncern VW má vo Fiate záškodníkov. Inak si neviem takúto vyslovene blbú cenovú politiku vysvetliť. Jedine že by niekto vo Fiate chcel, aby z nového Tipa bol prepadák...Palubná doska nového Tipa hrá oproti takému Golfu či Leonu len štvrtú horskú ligu...
souhlas..navíc je to hnus..může konkurovat tak nissanu pulsar
Pulsar ma ale v zalohe nieco, co je na stichu ucinne ako tromfova desiatka: preplnanu jednasestku. Mam za to ze tento velky /a pozor, priestorom naozaj VELKY/ hatchback je nedocenene auto. A so spomenutym motorom je absolutne bez konkurencie.Problem v tomto porovnani /ale o to zaujimavejsom/ by som videl v tom, aka verzia je tu uvazovana. Ked niekto hlada auto, ktore ma plnit ulohu cenovo pristupneho modelu s prijatelnym priestorom /kto chce k.rva preplnany motor a automat v tejto cenovke/, aspon teda podla mojho skromneho odhadu, zvoli inu specifikaciu, ze.
Pulsar mne udivil prostorností. Mám 192 cm a za sebe jsem si sedl, tak, že vzadu jsem měl před koleny místa pomalu jak v Superbu. Ani jsem tomu nechtěl věřit. A k tomu nadprůměrný kufr a v dražší specifikaci luxusně vyhlížející přístrojovka.
Jj Pulsar klame telem. Myslel jsem si, ze je to jen dalsi imidzovka pro frikuliny, ale ten vnitrni prostor a pouzitelny motor z nej delaji velmi zajimave a predevsim prakticke auto.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.