Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Tom  |  13. 05. 2017 09:35

Fajn auto za dobrou cenu. Na zivo se mi libil design predni a zadni casti, z boku na asi nejakych malych kolech to vypadalo hodne nevyvazene,asi jako X4. Na druhou stranu uznavam, ze za tu cenu v plny palbe a kombi bych mu to klidne odpustil

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  13. 05. 2017 09:55

Jde to koupit bez toho odporného displaye? Bez něj je to totiž pěkné auto

Odpovědět  |   | 
jantar  |  14. 05. 2017 12:39

Ano, jde, ale pak nemůžete mít parkovací kameru.
A ta je u Tipa docela důležitá, protože výhled dozadu je katastrofální.

Odpovědět  |   | 
franta321  |  15. 05. 2017 09:00

Kdo není zhejčkanej zbytečnostma (kamera, hlídátka a jiný pičovinky) a umí couvat podle zrcátek, tomu kamera chybět nebude. Na ten výhled si člověk musí zvyknout, jako u každýho auta na který zvyklej není.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  13. 05. 2017 14:34

čo to je za zhovädilosť, porovnávať veľkosť kufra s Fábiou??. Veď to je o triedu vyššie auto, či škoda musí byť v každom článku?.

Odpovědět  |   | 
dfgdfgf  |  13. 05. 2017 18:55

Zas tak velká zhovadilost to není.
Fabia 1,4 TDI 77kW výbava Style + tempomat stojí cca 429.000 Kč
Tipo 1,6 MultiJet 88kW výbava Plus + tempomat stojí cca 433.000 Kč
Ta auta si přímo konkurují. Lidi nějaké třídy zas tak moc nezajímají. Rozhoduje cena a co za to.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  14. 05. 2017 20:36

asi jedine porovnatelná je cena. Motor, rozhodne Tipo, rozmery, radšej ani nepíšem, vybava kvalita a spracovanie +- rovnaké.

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  14. 05. 2017 20:04

tady jej srovnavali s Octavii...to už mi zas přijde mimo...
https://www.youtube.com/watch...
přitom jinde zas píšou,že je to Rapid..tak ti nevím

Odpovědět  |   | 
Rado  |  13. 05. 2017 15:43

Presne tak. Je to trieda golfu a teda aj konkurent Oplu astra, Renault Megane , Peugeot 308 ale aj oktávky. Fabia je veľkosť Fiatu punto ibaže lacnota. Pretože konkurent Punta je z koncernu VW -polo!!!!

Odpovědět  |   | 
vanDave  |  14. 05. 2017 17:41

V tom případě je Fobia předražená :)

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  15. 05. 2017 22:45

Z tehle staje nejen fobie.

Odpovědět  |   | 
DAS  |  14. 05. 2017 12:03

Mel jsem ted tyden pujcenou verzi s 70kW 1,4 na dovolene a celkove velka spokojenost. Dobre se s tim jezdi, ovladace taky OK, dobre vypada, je to celkem kus auta. Ale ten motor mi prisel dost lenivy, mam sice taky jen 74 kW atmosferu, ale ta v mem Ceedu me prijde subjektivne o dost silnejsi - ale treba to bylo tim, ze ten Fiat mel jen 4000 km a jezdili s tim doted jen kloubouci. Ale jinak za 300tis dobry kup - kdybych znovu vybiral, asi bych o te verzi s 1,6 atmosferou uvazoval.

Odpovědět  |   | 
DAS  |  14. 05. 2017 12:09

Tak oprava, bral bych to s 1,4 TJet ve výbavě Plus + pár doplňků - do 400 slušný kočár.

Odpovědět  |   | 
ts1990  |  14. 05. 2017 20:54

V tomhle pripade radeji jit do corolly, kde za tyhle prachy je TOP vybava a o kvalite zpracovani ani nemluvim. Fiat si az moc veri...

Odpovědět  |   | 
RH  |  16. 05. 2017 11:20

Osobne mame Corollu a s ohledem na misto pro posadku zejmena na zadnich sedadlech - nemyslim si ze sezenete prostornejsi vuz kam si muzete v klidu natahnout nohy i kdyz mate jako ja pres 1.9m... Resili jsme hodne aspektu, a celkove to dopadlo pro Corollu i s ohledem na spolehlivost a formu provozu. Vetsinu km najezdime na kratke vzdalenosti, a atmosfericka 1.6 je na to idealni (hybrid se mi nevyplatil)... Jakykoliv turbomotor (zejmena naftu) ve meste na kratke vzdalenosti pomerne rychle oddelate...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 05. 2017 16:31

Není to moc zvykem, ale seriozní test i seriozní a "k věci" komentáře

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 05. 2017 19:20

...hlavne kvoli tomu motoru by som do toho v pokoji siel, to musi letiet ako utrhnute. A to ja zrovna diesel nemusim. Zaujimave auto.

Odpovědět  |   | 
Krokodýl  |  02. 06. 2017 13:27

Mohu vám potvrdit,že je to "raketa".Díky poblblé Euro 6 má sice malou prodlevu v akceleraci,ale pak vás i při 5 stupni vmáčkne do sedadla.

Odpovědět  |   | 
Krokodýl  |  02. 06. 2017 13:20

Tipo kombi SW jsem koupil 14.dubna 2017 a to s navtovým motorem 1.6 -88 kW ve velmi slušné výbavě,s manuální šestistupňovou převodovkou,příplatková metalíza červená Amore.Nemohu si ho vynachválit.Mám najeto cca 3400 km s prům.spotřebou 5,2l/100 km a spotřeba,zřejmě jak si motor sedá ,stále klesá.Cena po slevě 531990 Kč.Porovnali jsme ho s kamarádovou Ochcávkou v základní bílé barvě bez příplatku za 789900 Kč a kromě automatické převodovky se stejnou výbavou.Já mám navíc přisvětlování do zatáček a lepší displej.Stačí jen ten rozdíl ceny...

Odpovědět  |   | 
Viktor Lorenc  |  17. 06. 2018 13:39

Do ciziny /Afriky/ jsem si schválně odvezl provedení s nejslabším, nicméně "blbovzdorným" motorem. Cestou z Prahy do Maroka jsme ve 4 dospělých a zcela zaplněném kufru z 90% po dálnicích při nepřekračování 135 km/h jeli za (dle profilu dálnice) 5,8 až 6,1 l./100 (s nezajetým motorem). K Algecirasu, kam se stoupá nekonečné minuty se však muselo jít, k udržení alespoň 100 km/h na čtyřku a plný plyn, neb 95 syrových koní už nestačí. Nicméně spokojenost, ale /možná jde o individ. problém/ nyní mám po 10 měsících najeto 13500 km, zařadit zpětný chod jde z 50% vždy jen s "přepočítáním zubů". Drží-li se pevně volant při stání s natoč. motorem, čas od času v něm jemně cukne /posilovač?/. Zadní roletka při manipulaci má tendenci někdy vypadnout z vodící lišty, Good eur gumy z Turecka (ostatně jako celý vůz) nejsou v sev. Africe žádná sláva /docela se sjíždějí/. Mimo laciných plastů a nekonečně dlouhého chodu spojky s klapáním vypínacího mechanismu /jde o zvyk, ne závadu/ se ale auto nedá noc vážného vytknout. No a na závěr jen konstatace, že motor z Punta tu není žádný problém udržovat, neb na něj jezdí velká síla taxíků.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A