cely problem spociva v utiahnuti jednej srubky. to riziko straty kontroly nad vozidlom nenastane, pretoze jedine co sa stane je, ze zacne mierne drhnut volant pri natacani. kto pouziva city rezim posilovaca vie, ze ten funguje len do rychlosti tusim 20km/h (alebo len 10?), takze ak by aj odislo nahle servo v tejto rychlosti, nehrozi nejaka fatalna nehoda...rozne problemy sa vyskytuju vo vsetkyc hvozidlach akejkolvek znacky, akurat o ziadnej inej som necital take zdramatizovane clanky...
A co kdyz ani city rezim nemam zaply a udela mi to v zatacce nebo pri odboceni zniceho nic a moc s tim naraz hybat nejde, vcetne rozsviceni cervene kontrolky volantu.
Měl jsem spoustu aut Wv,fiat,bmw atd.Chci jenom říct nemoc u oktavie=spousta poškozených převodovek(nýty)zaseklá táhla stěračů,u 2.0l spotřeba oleje atd jde o konstrukční vady neřešené žádným dopisem ale tlakem na dealera. Měl jsem i dva Fiaty opakuji nikdy jsem nezůstal stát na měkčenou palubku nesahám. Což se Golfu 4 zůstal jsem stát dvakrát a vw turan o tom radši nemluvím. Yaris manželky zatím liju benzín a nic víc.Jak psal pisatel přede mnou řízení se v podstatě nemůže zaseknout. V podstatě je dnes takový tlak na automobilky ohledně ceny že jsem přesvědčen že trvanlivost aut jde do háje.
Zkusím vypíchnout pár detailů,které v článku nejsou a o kterých vím,přirozeně nemohu vědět vše,ale v rychlosti:Poruchy serva jsou u Fiatů známé už od doby,kdy se elektrické posilovače začaly před deseti lety používat.Třesení cukání vibrování volantu vede časem až k úplnému výpadku POSILOVAČE nikoliv k zablokování řízení.Řízení se zcela zablokovat nemůže,pokud se nezadřou ložiska posilovače a to se ještě snad nestalo a hrozí to možná až tak při ujetí milionu km.Jestli je toto pro někoho důvod přejít k Mégane,tak ten má průserových elektronických systému daleko více a jestli chce někdo "zlatou octavii Tour" tak tam třeba odchází stahovačky oken a takto se lze bavit do nekonečna.Je pravda,že ale vypadnutí posilovače v zatáčce,kde otáčíte v režimu city malíčkem a najednou posilovač vyskočí a musíte zabrat jako v autě bez posilovače může vést ke kolizi až havárii.Je také pravda,že Fiats tím počítal a případnou vadu serva signalizuje červená kontrolka s logem volantu.Servo většinou nikdy neumře okamžitě,pokud neshoří obvody na plošňáku,ale většinou je problém s uhlíkama na rotoru,a servo svoji sbrt signalizuje občasným zatřesením dlouho dopředu.Toto celé se řeší ve Fiatu po záruce výměnou serva v cenách cca 15.000 30.000kč a máte nové servo.Nebo stačí staré servo přeuhlíkovat a za 300eur máte zase pár let vystaráno.Takže v podstatě o nic nejde,a stajné závady se objevují všude,kde elektromotory jsou,od ruční brzdy přes sedačky až po řízení atd a je téměř jedno,kterou značku aut máte,protože všichni je berou od několika málo nejmenovaných výrobců,a aby byla sranda,tak tito výrobci už vyrábí i v číně :-))Možná jsem nevypsal vše,protože vše nemohu vědět,čili směle doplňte,prosím...
To je zvlastni, ze vsichni tam maji podle tebe temer to same ale jen u italu se ten motor pokazi... Nerikam ze existuje bezporuchove auto, ale kdybych si mel vybrat mezi nefunkcnim servem (nejde jen o rezim city kde je rozdil nejvetsi, zkus se nekdy projet bez serva) a stahovackou oken, tak asi zvolim to druhe, kvuli stazenemu oknu tezko nekdo havaruje.
jen ti vykradou auto... :-D A ani nemusí překonat překážku...Ono těch lidí havarovalo... No asi se taky každou chvíli nabourám... :-D
DSG je dle tebe šmejd a tohle přecházíš?Šmejdství u Fiatu je výhodou....taky proto se tu tolik těch aut prodá že.....nakonec Wolfe díky malým prodejům se můžeš cejtit ve Fiatu jako v premiovce.Těch taky jezdí málo.:-D;-)
A proto je to sesta nejprodavanejsi znacka v Evrope ;-)To ze cechacci necim nejezdi jeste neznamena, ze se to neprodava :-D
sesta ze sedmi...? :-D
A mění to i na kulanci po dvouleté záruce??PS- Takže FIAT za to zase nemůže....:-D:-D
Podľa mojich informácií nejde o nič strašné, u postihnutých aút sa má skontrolovať dotiahnutie jednej skrutky. Rezervovaný čas na na jedno auto je 30minút.
:-D:-D:-D
Kde je sakra wolff, stale to rozdychava a nemoze uverit tomu, ze najdokonalejsia, najbezproblemovejsia a najlepsia znacka konecne oficialne priznala problem, na ktory sa stazuju desiatky zakaznikov len u nas??
Zatímco v etalonu kvality značky Toyota se nejprve muselo pár lidí zabít, než přiznali problém.:-P
Az na to, ze to nebyla Toyota. Nez zacnes vypisovat nesmysly, over si fakta.
1. u mitsubishi zavreli cast z vedeni2. u toyoty vysetrovani prokazaneho zamlcovani zavaznych konstrukcnich vad, ktere vedly k nekolika smrtelnym nehodam pokracujemyslite tato fakta, jo?
ták ták, to se ví... ;-)
no a dodnes me sa tiež nedozvedeli, koľko ľudí zahynulo, pre nefunkčnosť erbegu v romstri, tiež akcia do stratena. Určite férovejšie je jednanie fiatu, a normálni ľudia to akceptuju a určite to zvýšuje dôveru. Mňe sa minule roztrhlo predné rameno na favorite, o čom škoda vedela už pred 20 timi rokmi, a vykašlala sa na to , naštastie som sa nezabil :-)
tak na 20 let starej srot to je slusnej vykon;-)
+1 :-)) ja som to s tým favošom myslel skôr ironicky, čo asi niekto nevie pochopiť. N a tomto fore je problem, že tu sú len samí zažratí Wv koncern, a nedaj boh aby niekto niečo povedal na skodaverke. Ved si len pozrite úvodnu stranku AMR, minimalne 8 článkov o Wv a podobných koncernových autách a to je teda sila.
Meleš nesmysli,jezdíš s něčím o čem víš že je špatně a to je tvůj problém.FIAT prodal auta kterým se může zablokovat za jízdy řízení , ale v návodu to neuvedl.:-O Přeháním, ale je to potřeba odsoudit a ne se vymlouvat na Roomstera a na Toyotu atd.Že to opraví je snad samozřejmost.Jinak imho další hřebík do rakve Fiatu, spousta lidí si další GP nekoupí.......logicky.
a v palici vymeteno máš jen kolem poledne, nebo po celý den? FIAT není moje krevní skupina, ale za tenhle přístup mají od mě palec nahoru. Kdežto Toyota, Škoda mají ode mě oba palce dolů za ututlávání průšvihů.
Hele nebuď drzej klouzku.Když se může zaseknout volant při jízdě, tak to asi řešit musej, nechat to bejt je skoro na žalobu.Vymetýno máš spíš asi ty....jen dodám že ostatní stojej taky za starou bačkoru....a není to ale potřeba spojovat.
Škoda nic neututlávala, pouze kolem toho nedělala takové haló a jen všechny vyzvala dopisem, že jim to opraí při nejbližší servisní prohlídce a ti, kteří ji mají za dlouho, tak můžou přijet do servisu hned a bude jim to odstraněno mimo servisní prohlídku... mimochodem nevím co je větší průser - jestli možnost, že nebouchne při nehodě airbag, ale ostatní věci - zejména ty, které mají nehodě předcházet fungují, nebo sice funkční airbagy s tím, že příjde zatáčka a já jedu rovně... :-D
Ale prosím tě...Nejsou první a nejsou poslední.Pokud je problém, tak ho řeší...Je pozitivní, že to přiznávají a opraví.Jednou pro vždy...
Osobně to vidím jako slušnej průser.Pokud bych si koupil auto, kterému se může zablokovat za jízdy řízení, tak sorry ale to auto bych okamžitě prodal-vrátil.Je nebezpečné....
A je toho víc:Fiat Ducato, Stilo, Bravo, 500, Seicento, Panda, GPunto, Punto, Multipla (kód akce 5260).Stažení se týká vozů vyrobených v některých časových obdobích října a listopadu 2007.:Výrobek představuje riziko, protože brzdový systém může selhat, a to kvůli chybě ve výrobním postupu u dodavatele (CF GOMMA).Fiat ducato 3.0 JTD:Riziko úrazu hrozí z důvodu ztráty kontroly nad vozidlem. Může se vyskytnout porucha pravého ložiska hnacího ústrojí v důsledku vady materiálu. Taková porucha znamená, že řidič není schopen používat řadicí páku a hrozí ztráta kontroly nad vozidlem.Fiat Panda (2003-2006):Nebezpečí požáru. Riziko hrozí, protože svary ABS netěsní a hrozí průnik vody, která může způsobit zkrat a vznícení vozu.Fiat GrandePunto:Výrobek představuje riziko, protože u některých vozů bylo válcové zahloubení v horní části hřídele volantu ve spoji s univerzálními úchyty provedeno nesprávně. Může proto dojít ke ztrátě kontroly nad řízením.Fiat (vozy vyrobené leden - únor 2008):Výrobek představuje riziko protože u daných vozidel se mohou zámky zadních bezpečnostních pásů nečekaně otevřít. Kdyby se to stalo, pásy by přestaly plnit svou funkci a cestující by již nebyli připoutáni.Fiat Bravo (2007):Výrobek představuje riziko kvůli nedostatečnému svaření náboje zadního kola. To může způsobit zlomení ve svárech a následnou ztrátu stability a případnou nehodu.atd.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.