Fiat Stilo osloví i nedůvěřivce

28 komentářů

theo
7. ledna • 22:57
PavelPu
8. ledna • 11:03

Jestli to nebude tím, že se jedná o Anglický časopis. V Británii Fiatů zrovna moc nejezdí a je obecným pravidlem, že každá firma, která do VB vyváží pár tisíc kusů, je vyrábí mnohem pečlivěji a podrobuje je důkladnější kontrole. Kvalita zpracování Stilla je zatím ve všech uveřejněných testech nejčastější výhradou.

bromhexin
21. ledna • 10:45

Kazdy, kdo videl statistiky poruchovosti nemecke zkusebny TUV (a ta se ze zaujatosti podezrivat asi neda) pochopi, ze obvykle stesky v "objektivnich" domacich testech vychazi pouze a pouze z predsudku jejich autoru.  Slova "levne plasty", "italske dilenske zpracovani" apod. patri k novinarskemu bontonu ale vetsi vahu bych jim neprikladal. Lituji i autora tohoto clanku, ze se bez jakychkoliv blizsich dukazu a upresneni svezl na podobne vlne. Je to jednoduche. Patri se to. Ocekava se to. Ale nemuze se divit, ze mu neverim.

Aron
29. ledna • 10:40

Souhlas !!!

Kukliss
22. prosince • 21:39

Hele ja mam fiata (brava) - je fakt že se na něm občas něco vysere, ale žádný auto neni dokonalý. Jo a myslim si ze Brava je jedno z nejoriginálnějších aut vůbec!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jan
5. května • 23:22

Mam stylo a nemuzu si stezovat je fakt dobry.Par znamejch ho ma taky a nestezujou si.Jizdni vlastnosti a spotreba,tak malou spotrebu ma malokdo,zalezi na jizde,Mam i Oktavii a to je proti Stylu srac,to je zebrinak.

theo
8. ledna • 19:46

Myslíš jako že v GB jezdí míň Fiatů než Mercedesů? Pak bych ten argument bral.

PavelPu
9. ledna • 9:45

Nehlede na to, ze Mercedes se velmi dobre prodava i na ostatnich "levostrannych" trzich, jako je Japonsko, Australie, JAR...

PavelPu
9. ledna • 9:43

Zcela urcite. Mercedes je v GB pomerne slusne rozsiren, ale na fiat tam temer nenarazis.

theo
9. ledna • 19:24

No, jestli jsi chodil jen po downtownu... já jsem se měsíc poflakoval v Tottenhamu a viděl bych to přesně naopak. Ale to je asi stejně nepodstatný

Richard Málek
27. prosince • 22:21

Musím napsat, že tenhle nový FIAT se mi opravdu líbí. Už jsem si ho byl prohlídnout v autosalonu a zdá se mi fakt povedenej, první auto týhle značky který za něco stojí.  ale vím určitě, že až se budu rozhodovat co si koupím tak Stilo to učitě nebude. Pár mých znamých Fiata mělo  a za chvíli měli v servisu i vlastní hrníček na kafe. Co chvíli nějakej problém.

MIHO
11. ledna • 13:12

Mám Bravu uz 5 let, najeto 180 000,
Krome obcas neprijemne vrzajici palubovky nemam co bych ji vytknul.

theo
2. ledna • 20:36

Jó, to je vidět ten rozdíl, kdo o kvalitě Fiatů jen slyšel zaručený zprávy a kdo ho vlastní. Proč teda Brava vyhrála test spolehlivosti mezi všema autama s předním náhonem bez rozdílu třídy? Příznivci koncernových vozů ať se raději na výsledky nedívají

JJ
12. února • 15:47

Haha. Budu citovat výsledky testu TUV, místo 86. Fiat Brava/Bravo procento poruch 7,6, kategorie stáří 1-3 roky. Za ním je hned Škoda Felicia. Tak to asi fakt vyhrál.
Kompletní tabulka na

JJ
12. února • 15:49

Na http://www.autorevue.cz/Automobilka/F.asp?ARI=1079&CAI=2107&HID=20

Pawel
7. ledna • 15:01

Skoro se da rict, ze co svet svetem stoji, vyhravaji Toyoty. Nasleduji Nissany a Mercedesy. O zadnejch VW nebo FIATech se v zebriccich spolehlivosti po 2,5 a 10 letecech nehovori ...

Petr
4. ledna • 13:03

Může te mi poradit, kde se dají výsledky tohoto testu sehnat. Dekuji

3. ledna • 10:31

Souhlas.

Karel
29. prosince • 14:38

Jo kup si radeji Skodovku, to bude terno!

Schelma
29. prosince • 23:02

Jo, mas pravdu, skodovkari nikdy v servisu hrnicek na kafe nemeli, ti tam totiz meli rovnou celej servis

DoToHo
29. prosince • 23:54

Já bych to tak neabsolutizoval, jsou škodovky, co vymetají servisy a jsou i ty co se v nich jen mění olej a jezdí a jezdí....... Nejen škodovky, mám známého, kterému v záruce u jistého prestižního vozu německé provenience (r.v. 2000) v pořizovací ceně přes 3 000 000 korun měnili v záruce 4x převodovku, jednou řízení, navigaci, sedadlo řidiče, brzdové kotouče, 2x parktronic, čidla palivoměru, opravovali nezávislé topení, atd.......celkem opravy za 3 000 000 kč.

Fakt je, že Fiat dobrou pověst nemá a Brava bývá i při slušném zacházení po necelých 100 000km dost opotřebené auto a Lancia Kappa s pouhými 80 000km na tachometru má obvykle taky dost viditelné následky (taky jde o produkt skupiny Fiat).

Ale třeba se Stilo vymyká.......no, počkám až na něm někdo najezdí 250 000km a do té doby si raději pořídím Golfa, Peugeot 307 nebo něco na ten způsob.

Petr
1. ledna • 16:27

Jo, tak VW jsem taky nalit na kecy o superkvalite a koupil Golfa. Uz nikdy vice! Takovou sracku jsem nezazil. V servisu to bylo vic nez pred barakem, pekne draha zkusenost, takze jsem se po trech letech zase obloukem vratil ke sve znacce - k Honde.

hlas
30. prosince • 11:40

Nechci se zastávat Fiata,celkem platí co je zde napsáno,ale co tě vede k názoru že z golfem(neberu už vůbec v ůvahu pořizovací cenu) to bude nějaké terno. O malém prostoru na zadních sedadlech se nepíše,to se probírá jen v octáviích,na to se přece nadávat může,ale VW to je přece ...bla bla pro snobáky, Známý už měnil na Passatu obě přední ramena 80 000km a ve 100000 mu praskl rozvodák samozřejmě že po záruce r.v.98 dohaduje se ze servisem o poškozeném motoru dodnes!!!!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JJ
12. února • 15:09

Rozvoďák se běžně mění v 90tis jakou součást garančky (mají to v checklistu), takže jestli ho měnili a možná špatně osadili, a jemu se to stalo v 6měsících od výměny, určitě by měl uspět s reklamací.

DoToHo
2. ledna • 22:14

Klidně se Fiatu zastávej, já ho nepomlouvám. Nehodnotím prostor na zadních sedalech čehokoli, ani to jestli je normální nebo výjimkou že u auta za 3 miliony je v záruce provedeno 10 oprav za 3 miliony, nebo že Brava po 100 tis. km je vybydlená, případně že u Passatu vymění ramena. Šlo o něco jiného. Golf (nebo VW obecně), Peugeot, Mercedes, BMW, Audi............(a další, samozřejmě) mají svá pro i proti, ale typické u jmenovaných je že (až na výjimky) mají nulové nebo minimální problémy s životností a u jiných je tomu naopak. Netvrdím, že Stilo je špatné auto, ale zatím Fiat žádné rekordy se spolehlivostí ani životností netrhal a proto bych s ním neriskoval, pokud prokáže opak, bude to fajn.

P.S.:Že Golf nemá moc místa vzadu je mi celkem jedno když jezdím sám, ostatně Peugeot 307 má vzadu místa nadbytek a myslím, že jsem ho jako variantu své volby nevynechal.

hlas
30. prosince • 12:07

Jo a ještě něco pro zasmání,ůryvek z katalogu VW, kurňa to je doplňků !!!!

celopozink.karoserie; halog.světlomety; kryty zrcátek,maska chladiče,nárazníky,lišty atd. v barvě vozu; sluneční clony s kosm. zrcátky; středová konzole s odkládací přihrádkou a osvětleným popelníkem; vnitřní látková výbava; výškově nastavitelná obě přední sedadla; výškově nastavitelný tříramenný sportovní volant; zavaz. prostor potažený látkou; výškově nastavitelné bezp.pásy s napínači v předu; třetí brzdové světlo; akust. signal. nevypnutých světel; elektr. imobilizer; modré osvětlení přístrojů s regulací jasu; stěrač zadního skla s nastaveným intervalem; zadní mlhové světlo

 

Super co jak prodat hovno jako voňavku...

Michalík
30. prosince • 17:48

pro Hlase: Ty nemáš na klávesnici tento znak: "ú"

hlas
1. ledna • 17:32

Nech toho ůčiteli

Doporučujeme

Články odjinud