Fiat Stilo Flex: Ital na brazilský způsob

Fiat Stilo má sice už v Evropě ta nejlépší léta za sebou, ale pro Brazilce je stále aktuálním modelem. A tak si tamní výrobce Fiatů připravil pro tento model jemné omlazení. Modernizace designu se dotkla zejména předního nárazníku, mřížky chladiče, bočních lišt a novinkou jsou i vnější zpětná zrcátka s integrovanými směrovkami. Modernější Stilo se může pochlubit i novým předním a zadním znakem automobilky.

Další změny se odehrály v nabídce motorů, zde sice žádný pohonný agregát nepřibyl, ale k čtyřválci 1,8 je nyní nabízena i převodovka Dualogic. Nová převodovka disponuje plně automatickým režimem a umožňuje i sekvenční řazení pomocí páček umístněných pod volantem. „Novo Stilo“ je tak prvním Fiatem v Brazílii, u kterého je možné zvolit si tuto převodovku.
 

Evropská verze modelu Stilo prošla omlazením naposledy v roce 2006 a loni byla v nabídce evropské divize automobilky nahrazena modelem Bravo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat Stilo Flex

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků