Fiat Stilo 3D: čtrnáctistovka jede skvěle (velký test)

wuf  |  13. 12. 2004 08:52

To se teda Fiat CR moc nevytahl, dat vam na test auto v zakladni vybave. S aut. klimou, kozenym packetem vypada interier daleko lip (a to radsi nemluvim o 16" nebo snad 17" + sportpaket - spoilery).

www.hocek.net/stilo_slide.jpg

btw. koncovka vyfuku je navarena na orig. tlumic (ta roura dolu je hrozna)

Odpovědět  |   | 
Murphy  |  13. 12. 2004 16:53

No možná to auto pak líp vypadá, ale kožené pakety a podobné věci mnoho potenciálních zájemců (u Fiatu obzvlášť) nezajímají....

Jedna nepřesnost v článku: 1.9 JTD má 85 (ne 80) kW.

Můj dobrý známý Stilo má a za 75tis. km měnil jednou žárovku.... Za ty prachy výborná volba...

Odpovědět  |   | 
wuf  |  13. 12. 2004 08:54

Jo a kola sou ty 16" a vidite i prahovy listy na stranach + spoiler nad zadnim oknem

Odpovědět  |   | 
DAVID  |  13. 12. 2004 11:02

V poslední době jsou ty motory  v testech nějak hlučné.......doporučuji před testy se projet ve staré dobré V3S a možná to pak nebude tak hrozné.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  13. 12. 2004 18:18

Pokud bych porovnával hluk motoru vzhledem k V3S, pak ano, všechny motory jsou tiché. Ale normálně tímhle náklaďákem nejezdím, takže s ním ani nebudu srovnávat

Odpovědět  |   | 
mfilip  |  13. 12. 2004 12:17

nechci jen rypat, ale prece jen mne v testu prekvapilo par veci:

1. Stilo vazi 1100 kg, presto je oznaceno za tezke, myslim ze dne je 1100 kg u nizsi stredni pomerne malo. Mozna to bylo mysleno jako otazka:Jak si motor poradi s tezkym Stilem oproti treba lehcimu Puntu, Corse.

2. 1.4 16V 70 kW - v clanku hodonoceno jako : Motor se ale díky vysokému výkonu neztratí - mno nevim, kdyz bude test 100 kW motoru, tak to bude megavysoky vykon ?

3. Potesilo mne, ze je zminena konkretni spotreba pri konkretni rychlosti ( pri 140-6,9 ). Chapu, ze muze PP kecat, ne vzdy jsou pri testech stejne povetrnostni podminky, takze mereni nemusi byt korektni, ale presto by se mi velice libila nejaka mereni na konkretni prevodove stupne pri konkretnich rychlostech na rovince. Dejme tomu pri 50,90,130,180 km/h - v zadnych testech ( tisk, internet ) se to nikdy neobjevilo. To bych vas chvalil, kudy bych chodil.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  13. 12. 2004 18:18

1) Těžké auto vzhledem k motoru.

2) Vysoký výkon vzhledem k objemu. Kdyby auto mělo 70 kW z objemu 1.8, napíšu, že výkon je nízký...

3) Pokud je v autě PP, vždy udávám, kolik si motor vzal paliva při cestě po dálnici. Je to ale průměr za 200 km...

Odpovědět  |   | 
mfilip  |  14. 12. 2004 08:46

mno prave, ze je to prumer na 200 km na dalnici, ktery je celkem k nicemu, nejde tyhlety prumery porovnat mezi auty. Vim, ze jsme se o tom pred casem po jednom testu bavili a rikal jste, tusim, ze je to narocne a ze ne kazde auto ma PP a podobne. Proto mne prekvapilo, ze jste u tohoto testu napsak konkretni spotrebu pro konkretni rychlost a myslel jsem, ze se blyska na lepsi casy. Tak nic.

Odpovědět  |   | 
Haczek  |  13. 12. 2004 13:58

Kolik měl ten motor najeto? 1,4ce trvá nějakých 10000km než se zajede. Ta spotřeba na zimních pneumatikách je príjemná.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  13. 12. 2004 18:13

Přesně si to už nepamatuji, ale bylo to těsně pod deset, takže motor lze označit jako zajetý.

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  13. 12. 2004 18:17

Tak si porovnajte základnú motorizáciu Stila a VW koncernu v nižšej strednej triede... l5kW naviac a 6.rýchlosť k tomu.... A lOO.OOO Sk t.č. v porovnateľnej výbave dolu... Za tú cenu je to super voľba...

Odpovědět  |   | 
Veverak  |  13. 12. 2004 22:20

Hmmm, ale Fiat ... (a nejde jenom o vlastni auto, ale i o zazemi importera a o pristupu prodejcu i servisu). V podstate spatny zkusenosti myho okoli se servisama Renaultu me presvedcilo ze Renaulta proste ne ...

Odpovědět  |   | 
Manták  |  13. 12. 2004 18:20

Za 350 kKč je to super nabídka!!! Za tu cenu je Fabia 1.2 HTP se stejnou výbavou

Odpovědět  |   | 
empi  |  13. 12. 2004 23:37

Nechci rypat, ale pozastavovat se nad tim, ze motor pod 2500 ot. nejede mi prijde trochu amaterske ... uvedomte si, ze to neni turbodiesel, ani vysokoobjemovy atmosfericky benzinak, ci vase soukrome 1.8T, ale maloobjemovy atm. benzinak. Navic, ma-li 1.4 70kW, tak to ani jinak nez otackama nejde ...

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  14. 12. 2004 00:09

Já se nepodivuji, já konstatuji.

Odpovědět  |   | 
limach  |  14. 12. 2004 08:14


postamble();
Je to celkem obecný jev u mnoha motoristických žurnalistů, nejen u p. Broži. Oni prostě často testují silná auta (benzíny a diesely) v super výbavách a když pak třeba z velkoobjemového motoru přesednou do např. 1.4 atm. tak napíšou, že motor sice jde dobře, ale až v pásmu otáček nad 3500. To je ale novina, co? Zkrátka - maloobjemový atmosférický benzín je občas třeba trochu "protočit". A proč taky ne? 16V motory jsou na to dělané a spousta si jich v tom dokonce libuje. I když není 1.4 motor jako 1.4 motor, že?

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  14. 12. 2004 08:29

To není tak docela pravda, protože poměr mezi slabšími a silnějšími auty je vyvážený. U silných motorů napíšu, že jsou silné, u slabých, že jsou slabé. Nechápu, proč vám to vadí. (Sám jsem měl dva roky Fabii 1.4.)

Odpovědět  |   | 
limach  |  14. 12. 2004 09:38


postamble();
No, není třeba se přece hned tak čertit, pane Brožo. Já Vás vůbec nekritizuji, naopak Vaše články rád čtu. Jen jsem vyjádřil určitý svůj poznatek o určitém výroku (vytáčení maloobjemových motorů), který mi v poslední utkvěl v paměti z více zdrojů (novinářů). Ale na druhé straně chápu, že Vám mohou ujet nervy jako každému normálnímu člověku, poté, co se do Vás navezou některá živočišná individua jako v jiných diskusích. Takže - pište dál, hodně štěstí.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  14. 12. 2004 12:41

Jojo, občas ujedu celý  Zvlášť teď, když je tolik práce a tak málo času (před Vánoci)

Odpovědět  |   | 
kejml  |  14. 12. 2004 09:48

Dojáček prodává Stilo 3D za 305.000. Nevim ale jestli to neni doprodej 1.2
http://autocentrum-dojacek.autosalony.cz/

Odpovědět  |   | 
v  |  14. 12. 2004 11:52

je to 1.4 tusim

Odpovědět  |   | 
JVP  |  14. 12. 2004 11:30

Docela by mne zajímalo, co udělá tento motor v kombíku? Nevím, proč je z celé škály modelů testován zrovna 3D. Užitná hodnota tohoto modelu je u Still nejmenší, je to autíčko pro dva, spíše na blbnutí. 5D nebo MW jsou podstatně praktičtější, což lze u této motorizace považovat za důležitější parametr, než líbivost 3D.

Odpovědět  |   | 
vojta  |  14. 12. 2004 11:53

Tak tak. Díky za test, ale jakožto majitel 1.6, 5D bych samo uvítal test i této varianty...(všechny jiné už byly testovány....)

Odpovědět  |   | 
Haczek  |  14. 12. 2004 12:49

1,6 5D je testována na serveru auto.cz pokud se nepletu. Zato 1,4 3D byla jen v papírovém časopisu Auto7 (žlutá a měla o něci míň km......)

 

Zajímavý je test z auto moto sportu (1,6 5D) -vše pohanily až na to že má skvělou nejkratší brzdnou dráhu proti focusu (starý model ostatní auta nové modely), golfu, mazdě3, meganu, astře, peugeotu 307 a corolle - test na autorevue a v auto7 je naopak -skoro vše je ok, ale brzdná dráha byla problém

Odpovědět  |   | 
vojta  |  14. 12. 2004 12:54

můžeš sem dát ten link na test 1,6 5D z auto moto sportu ? díkes.

Odpovědět  |   | 
Haczek  |  14. 12. 2004 13:05

kua je to 3d -mně už se to plete http://www.auto.cz/?article=208

jinak ta 1,6ka 5d je v auto moto sportu -vyšlo i v češtině v príloze testů nižší střední třídy. (taková ta samostatná brožurka -právě na ní koukám)

Odpovědět  |   | 
vojta  |  14. 12. 2004 13:07

no zajímavý je tohle: http://www.auto.cz/?article=1042

auto moto sport - jaký číslo?

Odpovědět  |   | 
hugo  |  14. 12. 2004 13:52

Nic poradnyho se tam nepise, jako obvykle na auto.cz je tam vypis vybavy a uvedeni ceny, s komenterem jako ze to patri do stredni tridy, ma slusnou zakl. vybavu a benzinovy motor ma vyssi vykon az ve vysich otackach. At si tam prectu jakoukoliv recenzi, vyzni pro auto kladne - je to jako si cist informacni brozury od vyrobcu. Proste vivat autorevue.cz, tady sou aspon nejaky informace.

Odpovědět  |   | 
vojta  |  14. 12. 2004 14:03

jo. souhlas. aspon hezky fotky.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  14. 12. 2004 12:44

Je to prosté:

Dotaz na Fiat: "Chtěli bychom otestovat nový základní motor ve Stilu"

Odpověď: "Není problém, ale jen v provedení 3D"

Odpovědět  |   | 
1.6dynamic  |  14. 12. 2004 14:14

A co tak dat dotaz "Chceli by sme testovat Stilo 1.6 5Dv. Dynamic ?"

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  14. 12. 2004 16:36

Fiat má omezený počet vozů a na nás se dostala pouze tato verze 3D. S tím bohužel nic neuděláme, časopisů, co chtějí testovat auta, je příliš mnoho...

Odpovědět  |   | 
Max  |  14. 12. 2004 12:59

Stálo by za to otestovať ten nový 1.9 Multijet/140 HP v tejto 3D variante.

Odpovědět  |   | 
tuzer  |  14. 12. 2004 15:36

NO TY JO TO MUSI BEJT MEGA MASAKR SUPER NAREZ TA 1,4....TO ABY PO TESTECH TYHLE RAKETY PREDLAZDILI PAR ULIC KDYZ TO TAK TRHA DLAZBU ESCE NAKY KRIDLO VE STYLU LESENI HROZNE RYCHLE A UKRUTNE ZBESILE A JE TO ZUPR....

Odpovědět  |   | 
Murphy  |  14. 12. 2004 16:08

Bravo, zatim zdaleka nejpubertalnejsi prispevek k tomuto autu .

Odpovědět  |   | 
fighter wing  |  23. 01. 2005 23:42

Ten  co kritizuje Stilo asi toci klikou ve fabii

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  14. 12. 2004 15:59

Tak, keď sa napíše recenzia na Toyota Corolla l.4 VVTi  71 kW, tak všade sa napíše, že v tejto objemovej kategórii nemá konkurenciu. Pritom l.4 l6V od Fiatu má menší zdvihový objem/aj keď nie o veľa menší/, keby mal l396cm3, asi by mal 74kW, teda viac ako v Toyote. To už v recenziách nepíšete.... V tejto objemovej kategórii motor určite patrí k najlepším, napriek absencii variabilného časovania. Motory Fiatu aj bez neho nejako dobre idú do vysokých otáčok.

Odpovědět  |   | 
meno a priezvisko  |  14. 12. 2004 16:21

VVTi nie je len o ochote vytáčať sa ale skôr o priblížení sa k 8v technike v nízkych otáčkach, teda rozšírenie reálne využiteľného rozsahu otáčok. Výkon je fajn  ale pre bežné jazdenie su dôležité aj detaily ako priebeh krútiaceho momentu...

Odpovědět  |   | 
Bobek  |  16. 12. 2004 13:53

No to koukám:
"...15" kola se zimními pneumatiky..." (7. pád - s kým, čím?)
Zimní pneumatik, to je nějaká novinka? Dává to na auta i nějaká jiná značka než Fiat? Malá, ale moc pěkná chybička

Odpovědět  |   | 
Max  |  17. 12. 2004 14:09

Ešte niečo sa týka aj tohto auta, teda tolko diskutovaná kvalita Fiatov, treba si prečítať zoznam posledných zvolávacích servisných akcii /pre možnú poruchu/ a je zaujímavé ani jeden Fiat!! Ale zato plno áut z tolko ospevovaného VW koncernu /hlavne tie zázračné trojválce/a nielen toho. Ako je to pri týchto "šrotoch" vôbec možné?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  21. 12. 2004 10:31

Jedna byla. U meho Stila z prvniho rocniku mi menili zadni napravu, protoze tam byl nejaky problem se silent blokama a cosi tam vrzalo.

Odpovědět  |   | 
GoodCharlotte  |  19. 01. 2005 00:41

Přečetla jsem si tuto recenzi sice až teď, ale moc za ni děkuji. Toto autíčko totiž vlastním, ale ve verzi 5D (Active) a jsem moc spokojená. Do města ideální...velké, pohodlné, je z něj dobře vidět a má dobrou výbavu. Škoda, že nebylo testováno "pětidvířko" - ten bílý interiér je trošičku nepraktický.

Odpovědět  |   | 
Mirek Říha  |  21. 01. 2005 10:51

Autorovi bych doporučoval psát článek v jednom tahu, nebo si alepoň přečíst co psal včera a kde má pokračovat. Jenom tak si dovedeu vysvětlit, že na začátku článku popisuje jak si musel zvykat na hlučný motor a dle jeho sdělení patří k hlučným, kdežto na konci članku už změnil názor a odhlučnění kabiny považuje za špičkové, dokonce lepší než u nové Octávie, kterou předtím považoval za nejlepší. Nebo že by tím autem vůbec nejel a opsal dva různé články a nevšiml si rozporu v nich?

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  21. 01. 2005 11:19

To jsou dvě rozdílné věci: odhlučnější kabiny od vnějšího aerodynamického hluku (svist ve vysokých rychlostech) a odhlučnění zvuku motoru; na začátku píšu o motoru, na konci o tom druhém.

Odpovědět  |   | 
t  |  24. 06. 2007 11:58

Tak teď už jen dokazujetem že nejste dobrý pisálek a ani diplomat. Ono odhlučnění interieru neni jen o odhlučnění svištu, navíc ve vyšších rychlostech to dost splývá. Podle mě jste měl napsat že odhlučnění interiéru je super proti svištu ale motor je slyšet ppořád nebo tak něco, abyste se nemusel trapně vymlouvat

Odpovědět  |   | 
jabadaba  |  07. 02. 2010 00:03

já bych se autora zastal,jel jsem včera ve Fiatu Punto 2004 1,3 JTD a motor byl celou dobu zticha,ale při 150-160 km/h jsme v autě neslyšli ani hudbu,natož motor

Odpovědět  |   | 
jabadaba  |  07. 02. 2010 00:06

...ale ta spotřeba ,průměr 3,9 dle PP.Buď to Ital hacknul,nebo je to ruční brzda v peněžence

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A