Fiat Stilo 2004: fotografie, informace

O mírném faceliftu pětidveřového Fiatu Stilo jsme vás na stránkách Autorevue.cz již informovali. Jelikož Fiat zveřejnil oficiální fotografie teprve těchto dnech, rozhodli jsme se k tématu vrátit. Vyčerpávající tisková zpráva, krerá doprovázela bohatou fotogalerii, bohužel mnoho nových informací nepřinesla, zásadní změnou nadále zůstává rozšíření nabídky motorů o jeden benzínový a jeden naftový agregát. Zážehovou novinkou pod kapotou Stila je čtyřválec 1.4 16V.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Motor s výkonem 70 kW/95 k při 5800 ot./min. a točivým momentem 128 N.m při 4500 ot./min. je znám z Lancie Ypsilon. Třídveřový Fiat Stilo dosáhne s tímto motorem maximální rychlosti 180 km/h, pětidveřové provedení pak rychlosti 178 km/h. Udávaná spotřeba činí u třídveřové verze 8,2 l ve městě, 5,5 l mimo město a 6,5 l na 100 km v kombinovaném provozu. V případě pětidveřové verze jsou hodnoty následující: 8,5/5,7/6,7 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Druhou novinkou pod kapotou Stila je dieselový motor s objemem 1.9 l, výkonem 103 kW/140 k při 4000 ot./min. a točivým momentem 305 N.m při 2000 ot./min. Poháněno tímto motorem dosáhne třídveřové Stilo maximální rychlosti 203 km/h, pětidveřová verze a Stilo Multiwagon rychlosti 200 km/h. Vznětový motor s technologií přímého vstřiku paliva common-rail druhé generace vyniká nízkou spotřebou. V případě pětidveřového Stila udává výrobce hodnoty: 7,6/4,2/5,4 l/100.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

U kombi je spotřeba nepatrně vyšší; 7,8 /4,4 /5,6 l/100 km. Ostatní pohonné jednotky zůstavající v nabídce beze změny. Informace o úpravách vnějšího vzhledu naleznete v naší starší zprávě, nejlépe je posoudíte z přiložených fotografií.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků