Fiat Stilo 2004: fotografie, informace

O mírném faceliftu pětidveřového Fiatu Stilo jsme vás na stránkách Autorevue.cz již informovali. Jelikož Fiat zveřejnil oficiální fotografie teprve těchto dnech, rozhodli jsme se k tématu vrátit. Vyčerpávající tisková zpráva, krerá doprovázela bohatou fotogalerii, bohužel mnoho nových informací nepřinesla, zásadní změnou nadále zůstává rozšíření nabídky motorů o jeden benzínový a jeden naftový agregát. Zážehovou novinkou pod kapotou Stila je čtyřválec 1.4 16V.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Motor s výkonem 70 kW/95 k při 5800 ot./min. a točivým momentem 128 N.m při 4500 ot./min. je znám z Lancie Ypsilon. Třídveřový Fiat Stilo dosáhne s tímto motorem maximální rychlosti 180 km/h, pětidveřové provedení pak rychlosti 178 km/h. Udávaná spotřeba činí u třídveřové verze 8,2 l ve městě, 5,5 l mimo město a 6,5 l na 100 km v kombinovaném provozu. V případě pětidveřové verze jsou hodnoty následující: 8,5/5,7/6,7 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Druhou novinkou pod kapotou Stila je dieselový motor s objemem 1.9 l, výkonem 103 kW/140 k při 4000 ot./min. a točivým momentem 305 N.m při 2000 ot./min. Poháněno tímto motorem dosáhne třídveřové Stilo maximální rychlosti 203 km/h, pětidveřová verze a Stilo Multiwagon rychlosti 200 km/h. Vznětový motor s technologií přímého vstřiku paliva common-rail druhé generace vyniká nízkou spotřebou. V případě pětidveřového Stila udává výrobce hodnoty: 7,6/4,2/5,4 l/100.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

U kombi je spotřeba nepatrně vyšší; 7,8 /4,4 /5,6 l/100 km. Ostatní pohonné jednotky zůstavající v nabídce beze změny. Informace o úpravách vnějšího vzhledu naleznete v naší starší zprávě, nejlépe je posoudíte z přiložených fotografií.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků