Fiat Stilo 2004: fotografie, informace

O mírném faceliftu pětidveřového Fiatu Stilo jsme vás na stránkách Autorevue.cz již informovali. Jelikož Fiat zveřejnil oficiální fotografie teprve těchto dnech, rozhodli jsme se k tématu vrátit. Vyčerpávající tisková zpráva, krerá doprovázela bohatou fotogalerii, bohužel mnoho nových informací nepřinesla, zásadní změnou nadále zůstává rozšíření nabídky motorů o jeden benzínový a jeden naftový agregát. Zážehovou novinkou pod kapotou Stila je čtyřválec 1.4 16V.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Motor s výkonem 70 kW/95 k při 5800 ot./min. a točivým momentem 128 N.m při 4500 ot./min. je znám z Lancie Ypsilon. Třídveřový Fiat Stilo dosáhne s tímto motorem maximální rychlosti 180 km/h, pětidveřové provedení pak rychlosti 178 km/h. Udávaná spotřeba činí u třídveřové verze 8,2 l ve městě, 5,5 l mimo město a 6,5 l na 100 km v kombinovaném provozu. V případě pětidveřové verze jsou hodnoty následující: 8,5/5,7/6,7 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Druhou novinkou pod kapotou Stila je dieselový motor s objemem 1.9 l, výkonem 103 kW/140 k při 4000 ot./min. a točivým momentem 305 N.m při 2000 ot./min. Poháněno tímto motorem dosáhne třídveřové Stilo maximální rychlosti 203 km/h, pětidveřová verze a Stilo Multiwagon rychlosti 200 km/h. Vznětový motor s technologií přímého vstřiku paliva common-rail druhé generace vyniká nízkou spotřebou. V případě pětidveřového Stila udává výrobce hodnoty: 7,6/4,2/5,4 l/100.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

U kombi je spotřeba nepatrně vyšší; 7,8 /4,4 /5,6 l/100 km. Ostatní pohonné jednotky zůstavající v nabídce beze změny. Informace o úpravách vnějšího vzhledu naleznete v naší starší zprávě, nejlépe je posoudíte z přiložených fotografií.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků