Fiat Stilo 2004: fotografie, informace

Fiat Stilo 2004: fotografie, informace

O mírném faceliftu pětidveřového Fiatu Stilo jsme vás na stránkách Autorevue.cz již informovali. Jelikož Fiat zveřejnil oficiální fotografie teprve těchto dnech, rozhodli jsme se k tématu vrátit. Vyčerpávající tisková zpráva, krerá doprovázela bohatou fotogalerii, bohužel mnoho nových informací nepřinesla, zásadní změnou nadále zůstává rozšíření nabídky motorů o jeden benzínový a jeden naftový agregát. Zážehovou novinkou pod kapotou Stila je čtyřválec 1.4 16V.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Motor s výkonem 70 kW/95 k při 5800 ot./min. a točivým momentem 128 N.m při 4500 ot./min. je znám z Lancie Ypsilon. Třídveřový Fiat Stilo dosáhne s tímto motorem maximální rychlosti 180 km/h, pětidveřové provedení pak rychlosti 178 km/h. Udávaná spotřeba činí u třídveřové verze 8,2 l ve městě, 5,5 l mimo město a 6,5 l na 100 km v kombinovaném provozu. V případě pětidveřové verze jsou hodnoty následující: 8,5/5,7/6,7 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Druhou novinkou pod kapotou Stila je dieselový motor s objemem 1.9 l, výkonem 103 kW/140 k při 4000 ot./min. a točivým momentem 305 N.m při 2000 ot./min. Poháněno tímto motorem dosáhne třídveřové Stilo maximální rychlosti 203 km/h, pětidveřová verze a Stilo Multiwagon rychlosti 200 km/h. Vznětový motor s technologií přímého vstřiku paliva common-rail druhé generace vyniká nízkou spotřebou. V případě pětidveřového Stila udává výrobce hodnoty: 7,6/4,2/5,4 l/100.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

U kombi je spotřeba nepatrně vyšší; 7,8 /4,4 /5,6 l/100 km. Ostatní pohonné jednotky zůstavající v nabídce beze změny. Informace o úpravách vnějšího vzhledu naleznete v naší starší zprávě, nejlépe je posoudíte z přiložených fotografií.

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků