Fiat spouští upoutávky na nový 124 Spider, přitom jsme ho už dávno viděli

Fiat spouští upoutávky na nový 124 Spider, přitom jsme ho už dávno viděli

Fiat pustil do světa dvě obrazové upoutávky, které mají upozornit na blížící se světovou premiéru znovuzrozeného modelu Fiat 124 Spider. Ta proběhne na autosalonu v Los Angeles. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Těmito grafikami otevírá Fiat marketingovou komunikaci k modelu 124 Spider

Dvě grafiky obsahují odkazy na města Řím a Madrid a také generickou siluetu dvoumístného sportovního roadsteru. Nač ty tajnosti? Nový Fiat 124 Spider se přece podařilo vyfotografovat při natáčení reklamních spotů, takže celý svět už ví, že jde o Mazdu MX-5 s lehce modifikovaným vzhledem přední části:

Nový roadster Fiat 124 vyfocen bez maskování při natáčení reklamy

Nový roadster Fiat 124 vyfocen bez maskování při natáčení reklamy

Otazníky visí nikoliv nad podobou auta, ale nad použitými motory. Nejčastěji se mluví o jednotkách 1.4 Turbo a 1750 TBi. Druhá jmenovaná by v modelu Spider Abarth mohla nabídnout až 147 kW (200 k). 

Původní Fiat 124 Sport Spider byl sportovní automobil s uspořádáním 2+2. V letech 1966 až 1980 ho pro Fiat vyráběla karosárna Pininfarina, kde auto i navrhli. Postupně se v něm objevilo několik motorů, nejvýkonnější byla osmnáctistovka v modelu Abarth Rally. Dosahovala výkonu 94 kW (128 k) a točivého momentu 159 Nm.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků