Fiat spěchá s uvedením modelu Trepiuno, bude již za rok

13 komentářů

Tomcat
30. prosince • 21:43

Bude to pokračovatel 500vky a Maluchy? Vypadá to hezky, cena hezká nebude, asi nic moc, vzduchem chlazenej motor to mít taky nebude. Ale je to pěkný.

Doktor
29. prosince • 13:51

predpokladam, ze pujde smerem jako TPCA nebo jak se to pise a nastreleji na to 250litru:(....to kdyby to zaradili jeste pred seicento, to by byla mela...cena nekde pod 180litru....???

toMAC
29. prosince • 21:56

spis se predpoklada, ze to Seicento nahradi .....je to proste nova petistovka tj. nejlevnejsi model znacky:)
za nejakejch 250k si to mnoho lidi nekoupi a proto to bude lvevnejsi nez panda

wolff
30. prosince • 9:41

Myslím, že si to hodně lidí koupí i za 500 000 a možná i za mil... Viz Mini... Nesmí Váš mozeček uvažovat podle našich omezených mozlů.
Pokud tam bylo ve smyslu, že ty auta budou totožný, tak se omlouvám...to byla chyba... Káčko bude pravděpodobně levnější a ošklivější verze. Ale nebude to špatná varianty pro ty co ujíždí na Fordu a bude asi i o něco levnější... Ale enchme se překvapit.
P.S. Konečně bude mít Ford po T, 1. geraci Mustangu a  Focusu další model, který za něco stojí.

Adrian 77
31. prosince • 16:51

Podle Tvých siláckých řečí soudím, že si ho možná jednou koupíš - jako model, nebo o hooodně později jako dost použitou ojetinu. Až budeš mít po maturitě.
Navíc nevidím důvod, proč by se to nedalo porovnávat s TPCA? Podle některých zdrojů jsou mimo jiné uváděny čtyřválce o objemu 1.0 z dílny Fiatu a dokonce byla zmínka snad i o tříválci 0.65 od Fordu. Navíc k tomu nové motory Uniair. Takže podle mě se může klidně očesaná verze se základními motory dostat pod cenu Pandy a nahradit tak Seico a na druhý straně top verze Abarth zase atakovat hranici 500 000 Kč.
Výroky typu: "Myslím, že si to hodně lidí koupí i za 500 000 a možná i za mil... Viz Mini... Nesmí Váš mozeček uvažovat podle našich omezených mozků."svědčí spíš o tom, že má pisatel bujnou fantazii a touhu takovými částkami disponovat a plnými hrstmi je rozhazovat, ale realita je evidentně někde jinde.

wolff
30. prosince • 9:42

mozlů ne, ale mozků... i když mozlů je taky hezký slovo...

Roňouch
29. prosince • 17:25

Když jsem ho uviděl,tak jsem se vrátil do dětských let,kdy jich jezdilo poměrně hodně.Designově hooooodně povedený,ale jestli cena bude aspoň trochu slušná,tak ty kolínští "bastardi" nebudou mít klidné spaní.

wolff
29. prosince • 20:44

Musím se Goese zastat... Co se Vám těm chytrákům na začátku nelíbí... Je tam jasně napsáno technika Fiat s tím, že si na to Ford ušije vlastní kabát čili karoserii. Techniku Ford lepší nevymyslí, a záleží jen na tom co si ušije za kastli a tu mu tam fiat dá (bude se vyrábět 125000 ks pro Fiat a 125 000 pro Ford) . Rozdíl v designu očekávím větší než je tomu třeba u Kolíňat. Takže co řešíte? Cena bude pravděpodobně o něco míň než Punto,a le bude záležet na verzi. Bude to stylovka se super technikou, takže porovnávat to s Kolínčatama nejde. Spíše si myslím, že je to konkurence kategorie Mini. Akorát ten Fiat bude mít větší škálu motorů a lepší naftu a výkonější top verzi (Mini One D 1,4 55 kW, Fiat 500 1,3 JTD 66 kW, Mini Cooper S 125 kW, Fiat 500 Abarth 136 kW, obě 1,6 s turbem) . Mini je asi o něco málo větší (půdorysně),ale to je jen dohad. Těším se na to auto... Asi ho koupím... Těším se moc...pokud ho kvůli Fordu nezvrtají,a le to si nemohou dovolit.

lukas
30. prosince • 2:02

jenže původně tam bylo, že budou totožný. něco ve smyslu že fiat bude vyrabět jak 500 tak Ka-čko....

Porsche
29. prosince • 11:56

Cena?
 

Borůvka
29. prosince • 1:57

Fakt pěkné...

lukas
29. prosince • 0:33

ale ale goes nám perlí.

budou mít společný podvozek,motory........ale každý bude mít vlastní svébytnou karoserii. neni to tak dlouho co o tom psali...........


hattori.hanzo
29. prosince • 16:02

Ano ano,za větu: "Technika nového modelu Fiatu bude také sloužit nástupci Fordku Ka." by si měl nafackovat...

Doporučujeme

Články odjinud