Fiat spěchá s uvedením modelu Trepiuno, bude již za rok

lukas  |  29. 12. 2005 00:33

ale ale goes nám perlí.

budou mít společný podvozek,motory........ale každý bude mít vlastní svébytnou karoserii. neni to tak dlouho co o tom psali...........


Odpovědět  |   | 
hattori.hanzo  |  29. 12. 2005 16:02

Ano ano,za větu: "Technika nového modelu Fiatu bude také sloužit nástupci Fordku Ka." by si měl nafackovat...

Odpovědět  |   | 
Borůvka  |  29. 12. 2005 01:57

Fakt pěkné...

Odpovědět  |   | 
Porsche  |  29. 12. 2005 11:56

Cena?
 

Odpovědět  |   | 
Doktor  |  29. 12. 2005 13:51

predpokladam, ze pujde smerem jako TPCA nebo jak se to pise a nastreleji na to 250litru:(....to kdyby to zaradili jeste pred seicento, to by byla mela...cena nekde pod 180litru....???

Odpovědět  |   | 
Roňouch  |  29. 12. 2005 17:25

Když jsem ho uviděl,tak jsem se vrátil do dětských let,kdy jich jezdilo poměrně hodně.Designově hooooodně povedený,ale jestli cena bude aspoň trochu slušná,tak ty kolínští "bastardi" nebudou mít klidné spaní.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  29. 12. 2005 20:44

Musím se Goese zastat... Co se Vám těm chytrákům na začátku nelíbí... Je tam jasně napsáno technika Fiat s tím, že si na to Ford ušije vlastní kabát čili karoserii. Techniku Ford lepší nevymyslí, a záleží jen na tom co si ušije za kastli a tu mu tam fiat dá (bude se vyrábět 125000 ks pro Fiat a 125 000 pro Ford) . Rozdíl v designu očekávím větší než je tomu třeba u Kolíňat. Takže co řešíte? Cena bude pravděpodobně o něco míň než Punto,a le bude záležet na verzi. Bude to stylovka se super technikou, takže porovnávat to s Kolínčatama nejde. Spíše si myslím, že je to konkurence kategorie Mini. Akorát ten Fiat bude mít větší škálu motorů a lepší naftu a výkonější top verzi (Mini One D 1,4 55 kW, Fiat 500 1,3 JTD 66 kW, Mini Cooper S 125 kW, Fiat 500 Abarth 136 kW, obě 1,6 s turbem) . Mini je asi o něco málo větší (půdorysně),ale to je jen dohad. Těším se na to auto... Asi ho koupím... Těším se moc...pokud ho kvůli Fordu nezvrtají,a le to si nemohou dovolit.

Odpovědět  |   | 
lukas  |  30. 12. 2005 02:02

jenže původně tam bylo, že budou totožný. něco ve smyslu že fiat bude vyrabět jak 500 tak Ka-čko....

Odpovědět  |   | 
toMAC  |  29. 12. 2005 21:56

spis se predpoklada, ze to Seicento nahradi .....je to proste nova petistovka tj. nejlevnejsi model znacky:)
za nejakejch 250k si to mnoho lidi nekoupi a proto to bude lvevnejsi nez panda

Odpovědět  |   | 
wolff  |  30. 12. 2005 09:41

Myslím, že si to hodně lidí koupí i za 500 000 a možná i za mil... Viz Mini... Nesmí Váš mozeček uvažovat podle našich omezených mozlů.
Pokud tam bylo ve smyslu, že ty auta budou totožný, tak se omlouvám...to byla chyba... Káčko bude pravděpodobně levnější a ošklivější verze. Ale nebude to špatná varianty pro ty co ujíždí na Fordu a bude asi i o něco levnější... Ale enchme se překvapit.
P.S. Konečně bude mít Ford po T, 1. geraci Mustangu a  Focusu další model, který za něco stojí.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  30. 12. 2005 09:42

mozlů ne, ale mozků... i když mozlů je taky hezký slovo...

Odpovědět  |   | 
Adrian 77  |  31. 12. 2005 16:51

Podle Tvých siláckých řečí soudím, že si ho možná jednou koupíš - jako model, nebo o hooodně později jako dost použitou ojetinu. Až budeš mít po maturitě.
Navíc nevidím důvod, proč by se to nedalo porovnávat s TPCA? Podle některých zdrojů jsou mimo jiné uváděny čtyřválce o objemu 1.0 z dílny Fiatu a dokonce byla zmínka snad i o tříválci 0.65 od Fordu. Navíc k tomu nové motory Uniair. Takže podle mě se může klidně očesaná verze se základními motory dostat pod cenu Pandy a nahradit tak Seico a na druhý straně top verze Abarth zase atakovat hranici 500 000 Kč.
Výroky typu: "Myslím, že si to hodně lidí koupí i za 500 000 a možná i za mil... Viz Mini... Nesmí Váš mozeček uvažovat podle našich omezených mozků."svědčí spíš o tom, že má pisatel bujnou fantazii a touhu takovými částkami disponovat a plnými hrstmi je rozhazovat, ale realita je evidentně někde jinde.

Odpovědět  |   | 
Tomcat  |  30. 12. 2005 21:43

Bude to pokračovatel 500vky a Maluchy? Vypadá to hezky, cena hezká nebude, asi nic moc, vzduchem chlazenej motor to mít taky nebude. Ale je to pěkný.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

včera | Petr Schnagl | 9 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 144 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 81 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A