Fiat slaví 60 let modelu 500. Do Ženevy přiveze jeho speciální edici

Italská automobilka vyprodukovala první vůz s označením 500 už v roce 1957. A vyrábí jej dodnes, v Ženevě Fiat oslaví 60. výročí jeho existence.

Levný, hezký a hlavně praktický. To jsou klíčové vlastnosti, díky kterým se Fiat 500 stal za šest desítek let tak populárním a oblíbeným modelem. Italská automobilka se jeho výročí rozhodla oslavit stylově - připravila limitovanou edici, kterou ukáže už za pár dní v Ženevě.

Výrobce nazval speciální sérii modelu 500 Sessantesimo (italský výraz pro šedesátá) a vyrobí jich přesně 560 kusů. Výjimečnost vozu bude symbolizovat destička na středové konzoli.

Další unikát: Krásný Fiat 500 Lusso je na prodej. Připravte si balík

Další unikát: Krásný Fiat 500 Lusso je na prodej. Připravte si balík

Stylový automobil je posazen na 16" kolech s výročním logem. Přepracování se dočkal také vnitřek. Ten podle prvního snímku mnozí označují za nejhezčí interiér, jaký kdy model 500 dostal.

Součástí výbavy je 7" dotykový displej informačního systému, navigace, automatická klimatizace i konektivita mobilních telefonů prostřednictvím Apple CarPlay a Android Auto. Výroční vozy zamíří do prodeje 9. března, krátce po představení na ženevském autosalonu.

Unikát Fiat 500 Jolly Ghia z roku 1970 je teď k mání

Unikát Fiat 500 Jolly Ghia z roku 1970 je teď k mání

Cenu auta Fiat neprozradil, uvedl alespoň seznam pohonných jednotek. V útrobách se budou ukrývat zážehové motory (1,2litrový s výkonem 69 koní a 0,9litrový o výkonu 85 koní), které lze spárovat s manuálem i automatickou převodovkou. Chybět nebude ani 1,3litrový turbodiesel s 95 koňmi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik