Fiat slaví 60 let modelu 500. Do Ženevy přiveze jeho speciální edici

Italská automobilka vyprodukovala první vůz s označením 500 už v roce 1957. A vyrábí jej dodnes, v Ženevě Fiat oslaví 60. výročí jeho existence.

Levný, hezký a hlavně praktický. To jsou klíčové vlastnosti, díky kterým se Fiat 500 stal za šest desítek let tak populárním a oblíbeným modelem. Italská automobilka se jeho výročí rozhodla oslavit stylově - připravila limitovanou edici, kterou ukáže už za pár dní v Ženevě.

Výrobce nazval speciální sérii modelu 500 Sessantesimo (italský výraz pro šedesátá) a vyrobí jich přesně 560 kusů. Výjimečnost vozu bude symbolizovat destička na středové konzoli.

Další unikát: Krásný Fiat 500 Lusso je na prodej. Připravte si balík

Další unikát: Krásný Fiat 500 Lusso je na prodej. Připravte si balík

Stylový automobil je posazen na 16" kolech s výročním logem. Přepracování se dočkal také vnitřek. Ten podle prvního snímku mnozí označují za nejhezčí interiér, jaký kdy model 500 dostal.

Součástí výbavy je 7" dotykový displej informačního systému, navigace, automatická klimatizace i konektivita mobilních telefonů prostřednictvím Apple CarPlay a Android Auto. Výroční vozy zamíří do prodeje 9. března, krátce po představení na ženevském autosalonu.

Unikát Fiat 500 Jolly Ghia z roku 1970 je teď k mání

Unikát Fiat 500 Jolly Ghia z roku 1970 je teď k mání

Cenu auta Fiat neprozradil, uvedl alespoň seznam pohonných jednotek. V útrobách se budou ukrývat zážehové motory (1,2litrový s výkonem 69 koní a 0,9litrový o výkonu 85 koní), které lze spárovat s manuálem i automatickou převodovkou. Chybět nebude ani 1,3litrový turbodiesel s 95 koňmi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků