Fiat slaví 60 let modelu 500. Do Ženevy přiveze jeho speciální edici

Italská automobilka vyprodukovala první vůz s označením 500 už v roce 1957. A vyrábí jej dodnes, v Ženevě Fiat oslaví 60. výročí jeho existence.

Levný, hezký a hlavně praktický. To jsou klíčové vlastnosti, díky kterým se Fiat 500 stal za šest desítek let tak populárním a oblíbeným modelem. Italská automobilka se jeho výročí rozhodla oslavit stylově - připravila limitovanou edici, kterou ukáže už za pár dní v Ženevě.

Výrobce nazval speciální sérii modelu 500 Sessantesimo (italský výraz pro šedesátá) a vyrobí jich přesně 560 kusů. Výjimečnost vozu bude symbolizovat destička na středové konzoli.

Další unikát: Krásný Fiat 500 Lusso je na prodej. Připravte si balík

Další unikát: Krásný Fiat 500 Lusso je na prodej. Připravte si balík

Stylový automobil je posazen na 16" kolech s výročním logem. Přepracování se dočkal také vnitřek. Ten podle prvního snímku mnozí označují za nejhezčí interiér, jaký kdy model 500 dostal.

Součástí výbavy je 7" dotykový displej informačního systému, navigace, automatická klimatizace i konektivita mobilních telefonů prostřednictvím Apple CarPlay a Android Auto. Výroční vozy zamíří do prodeje 9. března, krátce po představení na ženevském autosalonu.

Unikát Fiat 500 Jolly Ghia z roku 1970 je teď k mání

Unikát Fiat 500 Jolly Ghia z roku 1970 je teď k mání

Cenu auta Fiat neprozradil, uvedl alespoň seznam pohonných jednotek. V útrobách se budou ukrývat zážehové motory (1,2litrový s výkonem 69 koní a 0,9litrový o výkonu 85 koní), které lze spárovat s manuálem i automatickou převodovkou. Chybět nebude ani 1,3litrový turbodiesel s 95 koňmi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků