Fiat šílí, chce nabídnout další dva malé modely

Italská automobilka Fiat bude mít zřejmě za chvíli monopol na malé vozy. V současnosti nabízí Fiat hned tři malé modely a to model 500, Pandu a Grande Punto. Vozy jsou pěkně zaškatulkovány vůči konkurentům, ale Fiat má za to, že je mezi nimi ještě prostor pro další.

Mezi modely Grande Punto a menší Pandu chce postavit levný a nenáročný model, který svým způsobem nahradí jihoamerické Palio a bude primárně určen pro nenáročné trhy. Vůz nebude přehlídkou hi-end technologii a super dokonalého designu, ale za málo peněz má nabídnout hodně muziky.

Druhým modelem má být něco obyčejnějšího, co by mělo konkurovat malým modelům. Bude to jakýsi vnitřní soupeř Fiatu 500 co do velikosti, ale nebude tak stylový a jeho cena bude zamířena trochu níže, aby si tento vůz mohlo dopřát širší spektrum zákazníků.

S těmito informacemi přišel v rozhovoru pro německý magazín technický šéf Fiatu. Data prozatím neupřesnil, ale druhý zmíněný model, který bude určen hlavně pro evropský trh, by mohl být na světě již v příštím roce. Druhý, který až tolik do vyspělé Evropy nebude mířit, zhruba ve stejném termínu, popř. o rok později.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků