Fiat Seicento Schumacher

Italská automobilka Fiat uvádí v těchto dnech na český trh limitovanou sérii modelu Seicento, pojmenovanou po Michaelu Schumacherovi...
Fiat Seicento Schumacher
Italská automobilka Fiat uvádí v těchto dnech na český trh limitovanou sérii modelu Seicento, pojmenovanou po Michaelu Schumacherovi.

Sportovní Seicento vzniklo jako oslava vítězství týmu Ferrari v seriálu Formule 1. Mezi prvky karoserie, převzaté z řady Seicento Abarth, patří přední nárazník s logem „MS“, prahové lišty s logem „MS“, spoiler na zadních výklopných dveřích,. Ve výbavě nechybí litá 14“ kola, sportovní pedály s logem „MS“, volant a hlavice řadicí páky jsou potaženy kůží, madlo ruční brzdy je hliníkové. Nechybí ani hliníkový štítek s nápisem „Limited Edition“.

Barevná škála si také drží sportovního ducha. Seicento Schumacher se vyrábí v barvě žluté, černé, šedé steel a šedé orione.

To, že bylo sportovní Seicento pojmenováno po Michaelu Schumacherovi není náhoda. První Schumacherovo auto byl totiž slavný Fiat 500.

Fiat Seicento Schumacher stojí na českém trhu 261 900,- Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků