At koukam jak koukam, tak ten model najit nemuzu v cenikach dovozcu.
taky sem ho hledal a nikde v nabidkach CR není možna ho prodávaj jen v Polsku
Co tady blbnete s pětidveřovým Seicentem???? V cenících nění, protože auta téhle série se teprve vyrábí, na prodej budou cca za dva měsíce.
Ja som ho tiež nenašiel, schválne som sa díval kvoli tomu 5-dv. prevedeniu.
159k, hmm, tak to tu ještě nebylo, pro důchodce ideál...
no alespoň u jednoho z mála aut rozumná cena, Spark/Matiz má konkurenta
Cena je dobrá, ale to Seico je mizerie. Za takový auto to zas takovej kauf není. Nová Panda je za 190 tisíc a to není takovej rozdíl. Když připočítám k těm 160 tisícům 10 tisíc za pětidveřovou karosérii (tuto částku si účtuje většina výrobců za pár zadních dveří), je rozdíl jen 20 000 Kč, což za podstatně novějsí, větší a hlavně hezčí a podstatně bezpečnější model není moc. To bych raději šetřil o rok dýl na Pandu, než dalších 10 - 15 let jezdit v Seicu.
Seicento sa robí 5-dverové ? Tuším som také ešte ani nevidel...
Zřejmě reaguješ na větu: Když připočítám k těm 160 tisícům 10 tisíc za pětidveřovou karosérii (tuto částku si účtuje většina výrobců za pár zadních dveří), je rozdíl jen 20 000 Kč, což za podstatně novějsí, větší a hlavně hezčí a podstatně bezpečnější model není moc. . Ale tím novějším, větším, hezčím a podstatně bezpečnějším modelem byla myšlena samozřejmě nová Panda. Seico má samozřejmě jen 3D kastli. Jen jsem cenově srovnával 5D kastli Pandy s 3D kastlí Seica. Motory mají oba stejné.
Tohle auto je ale pro lidi, pro ktteré ten rozdíl 30k je značný, a srovnání s Pandou není fér, je to auto uplně někde jinde. Před dvěma roky se u nás Seičo prodávalo dost dobře za 2 kila, nevidím důvod, proč by se nemělo prodávat za 160. Je to auto do města a na krátké vzdálenosti a jako takové je dost dobré. Navíc ten motor 1.1 s tím pěkně cvičí.
Pravda, že je Panda úplně někde jinde technologicky, ale cenou zase až tolik ne. Taky přiznávám, že mám vůdči Seicentu určité předsudky. Cinquecento se mi totiž líbilo podstatně víc (hlavně ten C sloupek Seica se mi nelíbí) a chápal jsem, proč se sem nedovážela stará Panda. Stará Panda byla totiž levnější, větší, praktičtější a měla stejnou motorizaci jako Seico. Jediným mínusem byl starej design. Kdyby se tady ale prodávala, stála by cca 160-170 tisíc, Seico v té době stálo 200 tisíc. To by Seicu už tehdy mohlo zlomit vaz.S tím motorem souhlasím. Měl jsem Pandu 0.9 a už to byla téměř raketa, motor 1.1 jsem měl možnost zkusit v Puntu I. a třeba taková Felicie 1.3 50 kW neměla jakoukoliv šanci stačit.Na druhou stranu snahu Fiatu vítám. Pokud se mu vyplatí Seico vyrábět pro vybrané trhy jako nejlevnější auto v Evropě, proč tyto trhy nerozšířit.Já bych to už ale nechtěl. Ač jsme s manželkou zatím jen dva + pes, jsem už z těch 3D aut co jsem měl (Fiat 126, Fiat Panda, teď Citroen Saxo) přesycenej. Naštěstí je nová Panda ve verzi 5D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.