Fiat Seicento od 159 tisíc a další akční ceny

11 komentářů

Roman
21. července • 9:21

At koukam jak koukam, tak ten model najit nemuzu v cenikach dovozcu.

antio
21. července • 13:49

taky sem ho hledal a nikde v nabidkach CR není možna ho prodávaj jen v Polsku

dall
21. července • 14:10

Co tady blbnete s pětidveřovým Seicentem???? V cenících nění, protože auta téhle série se teprve vyrábí, na prodej budou cca za dva měsíce.

Marek71
21. července • 11:04

Ja som ho tiež nenašiel, schválne som sa díval kvoli tomu 5-dv. prevedeniu.

dall
20. července • 8:44

159k, hmm, tak to tu ještě nebylo, pro důchodce ideál...

159
20. července • 13:05

no alespoň u jednoho z mála aut rozumná cena, Spark/Matiz má konkurenta

Pavel Vaníček
20. července • 20:23

Cena je dobrá, ale to Seico je mizerie. Za takový auto to zas takovej kauf není. Nová Panda je za 190 tisíc a to není takovej rozdíl. Když připočítám k těm 160 tisícům 10 tisíc za pětidveřovou karosérii (tuto částku si účtuje většina výrobců za pár zadních dveří), je rozdíl jen 20 000 Kč, což za podstatně novějsí, větší a hlavně hezčí a podstatně bezpečnější model není moc. To bych raději šetřil o rok dýl na Pandu, než dalších 10 - 15 let jezdit v Seicu.  

Marek71
21. července • 8:55

Seicento sa robí 5-dverové ? Tuším som také ešte ani nevidel...

Pavel Vaníček
21. července • 14:48

Zřejmě reaguješ na větu: Když připočítám k těm 160 tisícům 10 tisíc za pětidveřovou karosérii (tuto částku si účtuje většina výrobců za pár zadních dveří), je rozdíl jen 20 000 Kč, což za podstatně novějsí, větší a hlavně hezčí a podstatně bezpečnější model není moc. . Ale tím novějším, větším, hezčím a podstatně bezpečnějším modelem byla myšlena samozřejmě nová Panda. Seico má samozřejmě jen 3D kastli. Jen jsem cenově srovnával 5D kastli Pandy s 3D kastlí Seica. Motory mají oba stejné.  

dall
21. července • 8:10

Tohle auto je ale pro lidi, pro ktteré ten rozdíl 30k je značný, a srovnání s Pandou není fér, je to auto uplně někde jinde. Před dvěma roky se u nás Seičo prodávalo dost dobře za 2 kila, nevidím důvod, proč by se nemělo prodávat za 160. Je to auto do města a na krátké vzdálenosti a jako takové je dost dobré. Navíc ten motor 1.1 s tím pěkně cvičí.

Pavel Vaníček
21. července • 15:01

Pravda, že je Panda úplně někde jinde technologicky, ale cenou zase až tolik ne. Taky přiznávám, že mám vůdči Seicentu určité předsudky. Cinquecento se mi totiž líbilo podstatně víc (hlavně ten C sloupek Seica se mi nelíbí) a chápal jsem, proč se sem nedovážela stará Panda. Stará Panda byla totiž levnější, větší, praktičtější a měla stejnou motorizaci jako Seico. Jediným mínusem byl starej design. Kdyby se tady ale prodávala, stála by cca 160-170 tisíc, Seico v té době stálo 200 tisíc. To by Seicu už tehdy mohlo zlomit vaz.
S tím motorem souhlasím. Měl jsem Pandu 0.9 a už to byla téměř raketa, motor 1.1 jsem měl možnost zkusit v Puntu I. a třeba taková Felicie 1.3 50 kW neměla jakoukoliv šanci stačit.
Na druhou stranu snahu Fiatu vítám. Pokud se mu vyplatí Seico vyrábět pro vybrané trhy jako nejlevnější auto v Evropě, proč tyto trhy nerozšířit.
Já bych to už ale nechtěl. Ač jsme s manželkou zatím jen dva + pes, jsem už z těch 3D aut co jsem měl (Fiat 126, Fiat Panda, teď Citroen Saxo) přesycenej. Naštěstí je nová Panda ve verzi 5D

Doporučujeme

Články odjinud