Fiat Sedici: facelift a změny v motorech

Pokrevný příbuzný Suzuki SX4 se koncem příštího měsíce dostane do prodejů v pozměněné podobě. A to nejen po vzhledové stránce.

Fiat Sedici, jenž se na našem trhu objevil před dvěma lety, měl už při svém nástupu na trh „okoukaný“ design a to kvůli svému dvojčeti, které zde už tu dobu bylo předáváno jako Suzuki SX4. To si nepochybně získalo mnoho příznivců a zájem o něj neupadal ani po příchodu zmíněného Fiatu. Téměř stejné ceny a výbavy pak měly za následek, že byl výběr toho, či onoho modelu byl založen v podstatě jen na sympatiích k daným značkám. Fiat však nyní přichází s velmi jemnými stylingovými změnami, kterých ale vůbec není jednoduché si všimnout.

Snad nejvíce pozornosti věnovali designéři přední masce, kterou mírně zakulatili a po vzhledové stránce přizpůsobili tak, aby více zapadala do současné koncepce automobilky. V neposlední řadě se věnovali ještě přednímu nárazníku, který si však mnoho změn neodnesl. O něco více nás toho čeká při pohledu na nabídku agregátů ani zde však nečekejte zázraky.
Nejpodstatnější změnou je zařazení 1,6 litrového benzínového čtyřválce nabízejícího výkon 88 kW/120 koní, který nahradí doposud nabízenou slabší 107 koňovou verzi. Modifikace se pak dotkly i nabízených dieselových motorů, kde 1,9 litrový čtyřválec JTD byl nahrazen dvoulitrem Multijet 16v s výkonem 99 kW/135 koní. Obě novinky jsou přitom k dispozici i k pohonu všech čtyř kol.
Jak už jsme naznačili v samotném úvodu, pozměněné Sedici se v Evropě začne prodávat zhruba ke konci května a to za přibližně stejnou cenu jako současná verze.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Fiat Sedici Facelift
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků