Fiat rozšířil speciální edici Mirror i pro 500X a 500L. Objednávat můžete už nyní

Fiat začal přijímat první objednávky na speciální edici Mirror, jež slaví úspěch u klasické 500 již od dubna. Nyní se vztahuje i na modely 500X a 500L.

Italská automobilka Fiat po počátečním úspěchu speciální edice Mirror rozšiřuje její působení a nyní si můžete objednat v této limitované edici i modely 500X a 500L. 

Škoda 1203, Tatra 87 i Defender. 10 proslulých aut, která slaví letos kulatiny

Škoda 1203, Tatra 87 i Defender. 10 proslulých aut, která slaví letos kulatiny

Standardní 500 Mirror je natřískán moderní výbavou, má pro Fiat klasický Uconnect, jež je doplňen o sedmipalcový dotykový displej s vysokým rozlišením, který používá i systém Apple CarPlay, Android Auto i Mopar Connect. Vše doplňuje v exteriéru speciální lak Italia Blue.

Co se týče Fiatu 500X Mirror, ten vyfasoval jedinečnou matně modrou barvu, detaily ze saténového chromu, velmi působivé 17palcové disky a xenony. Interiér také nepůsobí nejhůř, je laděn do barev vozu.

Nové kolo crashtestů plné zklamání: Duster tři hvězdy, Punto nula!

Nové kolo crashtestů plné zklamání: Duster tři hvězdy, Punto nula!

Pokud pak budeme mluvit i o 500L, tam se Fiat rozhodl aplikovat dvojtónové lakování Venezia Blue a Maestro Gray. Také lze doplnit o chromované detaily a 17palcová hliníková kola.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků