Fiat Ritmo, déja vu jako z učebnice

35 komentářů

Pipo
17. května • 21:01

Tak Bravicko je super v praci mame 1,9 120k so sportovym paketom a je to sila a v co viem tak sa mame co sa tyka motorov mate sa na co tesit v utorok sme mali skolenie co sa tyka noveho brava a 1,9 nahradia dva dieslove 1,6 105k a 167k a potom jedno sila turbo diesle 2,2 s 220 konmi a to bude sila ale to az o rok a keby ste vedeli novinky ohladne 500 a Liany ale to az niekedy inokedy :D Fiat go go go. Fiat forever :)

Ferdinand
17. května • 12:00

Nezapomelo se na Fiat Tipo/Tempra? Tipo melo jako prvni pozinkovanou karoserii.

Enzo
17. května • 11:37

Je třeba uvést malej detail, Ritmo se bude prodávat v Austrálii a bude se tak jmenovat právě proto, že na Australským trhu je už název Bravo má registrovaná jiná značka. Tož proč se nevrátit ke kořenům že?

lamal
17. května • 10:36

No neviem mne napriklad nazov Ritmo hned pripomenie tu otrasnu skatulu s tymi kruhovymi prvkami v designe...takze u mna je to minus . Uno sa mi pacilo ovela viac...

dall
17. května • 10:40

Tohle se mi líbí, jak jsou všichni strašně kritičtí a chytří, ale když tu někde v osmdesátých letech projelo Ritmo, tak si mohli všichni hlavu ukroutit...

lamal
17. května • 10:45

Hele bracho ja nemam nic proti fiatom a v 80r som bol este v plienkach alebo este ani v nich. Ritmo sa mi nepaci tecka. Uno sa mi paci tecka. Takze si nabuduce odpust ten zauzivany komentar z diskusii.

dall
17. května • 11:22

nejsem tvůj brácha, to si odpusť ty...

lamal
17. května • 11:25

Ale no tak ... hlavne v klidu :-O Treba vnimat veci pozitivne :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Polovnik
17. května • 20:54

Že jste oba nevlastní bratři skrz toho známého rozsévače semene a ůspěšného svůdce žen?
Snad jedině, že měl nejspíš dost kvalitní genom, nebo vymakané finty.

lamal
17. května • 10:47

Ja si spominam ako som mal hracku plastove auticko cervenej farby, a bolo to Ritmo : ) A bol to taky vacsi kus aj so zotrvacnikom ...

Radek Ondrášík
17. května • 10:44

Já ši při vyslovení "Ritmo" vzpomenu na to, jak jsem byl hooodně malý kluk, koukal jsem na televizi na seriál o přehradě Šance a jeden, tuším Kanyza, tam měl v tom seriálu právě Ritmo. Kulaté kliky, světla, no prostě na tu dobu neskutečně nedostupné fáro...

dall
17. května • 11:20

Radek: mě zase vyskočí před očima parkoviště pod kinem v Gottwaldově při Barumce kde jsem viděl poprvé soutěžácké Ritmo a další doprovod s obrovskou zahrádkou na střeše.

dall
17. května • 6:11

Pokud vím, tak o použití jména Uno se vážně uvažuje pro globální levné auto typu Logana a Ritmo je mezinárodně pěkně znějící slůvko, tak proč pěkné názvy pohřbívat.

Vavroch
17. května • 8:56

Řekl bych, že oživovat vzpomínky na ne příliš kvalitní modely, není dobrý marketingový tah.

xxx
17. května • 9:40

No, UNO na svoju dobu bolo pokrokove auto a motor FIRE je dodnes mojim technickym vzorom.
UNO ma zle meno lebo z Talianska sa na SK a CZ trh dovazaly najvacsie salaty a hajtry a predavali sa tu ako pomaly predvadzacie vozidla. Vonku ma Fiat UNO dobre meno pre svoju nenarocnost a spolahlivost.

Vavroch
17. května • 9:58

Nemluvím jen o Unu, vy ano.

Radek Ondrášík
17. května • 10:07

A který z modelů Fiatu za posledních 15-20 let je "ne moc kvalitní" ? Myslím, že kvalita vždy opovídala danému období a standardu evropské produkce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vavroch
17. května • 10:57

Považovat produkci Fiatu před 15-20 lety za etalon kvality, to vyžaduje notnou dávku odvahy.

Radek Ondrášík
17. května • 11:27

"Považovat produkci Fiatu před 15-20 lety za etalon kvality, to vyžaduje notnou dávku odvahy."Proč mi vkládáte něco, co jsem nenapsal. Fiat za žádný etalon kvality nepovažuji, jen jsem napsal, že kvalita odpovídala tehdejší produkci, tedy že byla zcela standardní. Ani lepší, ani horší.Byla to doba, kdy byla extrémně nízká unifikace u všech značek. Koncerny v podstatě ještě neexistovaly a dodavatelé v podstatě vyráběli díly přímo na zakázku automobilek, ne jak dneska, kdy udělají určité díly, které používa X-automobilek pro X-modelů jen s minimálními, nebo žádnými modifikacemi.Fiat v produkci běžných vozů, což rozhodně není Mercedes vykazoval stejné vady. Když si postavíte tehdejší produkci kohokoli, tak to vyjde úplně nastejno.

Vavroch
17. května • 12:20

Až na to, že některé automobily tehdejší doby stále jezdí a jdou potkat na silnici a některé už dávno zhnily. Stačí se projít městem, aby si člověk udělal obrázek.PS: Nic vám do úst nevkládám, akorát jste extrémně vztahovačný. Když mě příšte budete citovat, tak to udělejte přesně. I když pochybuji, ve světle vámi vyprodukovaných článků, že jste toho schopen.

Radek Ondrášík
17. května • 12:54

Vážený pane, já vás ocitoval doslovně. V daném příspěvku jste nic jiného nenapsal, takže nevím jak jinak vás citovat.Dále o vztahovačnost zde nejde, ale pokud mi napíšete, že "považuji něco za etalon" aniž něco takového napíšu, tak se prostě ohradím.Každopádně vyprodukované články jsou na vysoké úrovni, což se ovšem o vašich příspěvcích pod nimi říci nedá.

Vavroch
17. května • 13:01

Myslel jsem příspěvek výše.
Uvozovky používate asi nesprávně.
Vysoká úrovneň - jak pro koho. Vaše "odbornosti" v některých článcích jsou pověstné. B-]

Radek Ondrášík
17. května • 13:12

"asi nesprávně" je co? Buď jsou správně, nebo ne. Takže buďte rozhodnější.Co se týká uvozovek, tak pokud chcete kritizovat, měl byste to mít sám v pořádku. Vaše znaky " " jsou totiž nesmyslné. Pokud chcete použít uvozovky, musíte použít buď - „ “ nebo ‚ ‘. To co používáte vy lze použít např. pro označení délkové míry palec ". To jen, aby byl pořádek ;-)

Vavroch
17. května • 13:26

Ale pane redaktore, ony uvozovky, které jsem použil u výrazu "odbornosti" nemají ani tak význam uvozovací, jako spíše ironický. Je to něco jako znak pro smajlík, které tedy podporujete.
PS: Asi - je tam opět schválně, protože dobře vím, že máte velký problém uznat svoji chybu, takže vás k tomu ani nebudu nutit. B-]

wolff
17. května • 13:33

Vavrochu vavrochu...:-O

lamal
17. května • 12:43

TO: Vavroch
To co pises je len zbytocna provokacia ked sa ti nieco nepaci v clanku tak to napis pod nim a konkretne a nie takto osocujes. :-/

wolff
17. května • 11:05

A co bylo před 20 let etalonem kvality? VW Golf? Jo ano asi vydržel víc, na druhou stranu technologie 0. Takže asi tak. Ritmo nebylo až tak zlé auto, spíše naopak. Mělo jedinou vadu, že hold po těch 15 letech na něm už byla dost vidět koroze. Hold smůla ruských plechů... Ale jiné zásadní nedostatky nebyly, snad jen s tím, že naftové motory taky za nic moc nestály (ale ostatní na tom nebyli o moc líp).

Vavroch
17. května • 11:11

Třeba Mercedes.
Ritmo měl strýček ještě za totáče. Dobře si na něj pamatuji, občas porucha, velmi špatné shánění náhradních dílů a nakonec prorezlo snad uplně všude. Designem vyčnívalo, spolehlivostí to nebylo nic extra.

wolff
17. května • 11:20

No starý piana byly někde jinde to se nepřu... Ale porovnej to s Renaulty, Citroeny a Volkswageny té doby.. Pak ti Ritmo vychází jako fajn auto... Kdybych i nějakej pěkný kousek viděl, nejlépe v Abarthu... Nenáročné, pohodové...

dall
17. května • 11:23

Docela na hlavu, porovnávat pijáno s Ritmem, ne? Dyť W123 stála tak třikrát tolik...

Vavroch
17. května • 11:26

Šlo o to, ukázat etalon kvality. Aby bylo jasno, kde byl Fiat se svou produkcí. Nic víc nic míň.

dall
17. května • 10:37

Nekvalitní sou přece všechny Fiaty, to snad ví každý, ne ? :-))

max
17. května • 9:39

pokial viem Uno bol najpredávanejší Fiat, vôbec nebol nekvalitný, stačí sa pozrieť kolko ich stále jazdí po našich cestách....kolko podobne starých napr. VW Polo je vidieť...???Fiat Bravo ako Ritmo je určený pre Brazílsky trh, kde Fiat vytlačil v predajoch VW....

JiVi
17. května • 6:36

neni spis Punto = Uno?

dall
17. května • 8:25

nechápu... jako v logice nástupnictví ano, ale to je vše

Doporučujeme

Články odjinud