Fiat Ritmo, déja vu jako z učebnice

Pokud se podíváte do nabídky italské automobilky Fiat, musíte si připadat, jako byste se posunuli o pár jednotek či desítek let zpět. V portfoliu automobilky najdete Pandu, Cromu, model 500 a nově i Bravo. Tedy modely, které se vyráběly v nedávné době, ale nikdy nezískaly stejnojmenného přímého nástupce.

Dá se tedy říci, že pokud by Fiat přišel i s modelem Ritmo a Uno, byla by osmdesátá a devadesátá léta dovedena do parádního remake.

Jenže Fiat ve vší tajnosti s Ritmem skutečně na trh přišel. A že jste si toho nevšimli? Ono je to velmi jednoduché, protože Ritmo se prodává jen na vybraných trzích a ve zbytku světa dostalo i nám známé jméno Bravo.

Pokud tedy potkáte Fiat Ritmo, které se vyrábí i v současnosti, pak se nejedná o fata morganu, ale o realitu. Technicky, designem a dalšími prvky je Ritmo zcela shodné s Bravem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat Ritmo alias Fiat Bravo
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků