Fiat Qubo: pětimístné Fiorino v novém (spy photos)

Automobilka Fiat zkouší modernizované provedení modelu Fiat Qubo, jež by se mělo objevit v modelovém roce 2012. Nejmenší MPV od Fiatu, odvozené z užitkového modelu Fiat Fiorino, se představilo v roce 2008 a vyznačuje se zadním párem bočních dveří s praktickým posouváním, podle níže přiložených špionážních záběrů by se však mohlo zdát, že v novém provedení budou nahrazeny stále populárnějšími konvenčními dveřmi zavěšenými na zadních sloupcích. Ovšem chyba lávky, podle zákulisních informací jde jen o hříčku s polepy a posuvné dveře zůstanou zachovány.

Změn dozná především příď vozu s upravenými otvory pro přívod vzduchu k chladičům, zároveň se hovoří o tom, že Fiat Qubo modelového roku 2012 bude nepatrně kratší. Pod kapotou má zůstat vše při starém, na výběr tedy budou i nadále zážehový čtyřválec 1,4i s výkonem 73 koní (54 kW), tentýž motor upravený na spalování CNG a naladěný na 70 koní (51 kW) a zavedená vznětová jednotka 1,3 MultiJet o výkonu 75 koní (55 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků