Fiat Punto zcela bez maskování (fotografie)

36 komentářů

Honzus
22. července • 21:32

Tak mě so nový punto

Honzus
22. července • 21:33

líbí, a to tak, že hodně
předek paráda malej draveček, maserátko
bok super, ten klínovitej profil, dynamika
zadek, proti puntu 2 čistota a solidnost
celek favorit na nejhezčí malý auto
 

Honzus
22. července • 21:35

kurňa co to tu z toho příspěvku udělalo?!

jaccub
23. července • 12:12

me se punto taky libi,ale pripomina mi studii novyho jaguara

ja
25. července • 22:53

dalsie tri fotky!!uz aj 5d verzia!Zdroj: www.stilo.org
dovoli som si to pre rychly pristup dat na svoju stranku:
http://www.milan.konzum.sk/puntoIII.php

Honzus
22. července • 21:32

Tak mě so nový

Honzus
22. července • 21:32

Tak mě so

Honzus
22. července • 21:32

Tak mě

Honzus
22. července • 21:32

Tak

Marek71
22. července • 19:25

...celkom fajný dizajn. Len tie pravé dvere na treťom obrázku. To sú nedovreté, alebo to tak má byť ?

Ludowil
22. července • 14:48

Zatim to vypada pekne presne tohle by meli delat proste faro jako byly nektery Fiatsky kupatka 60-70let. Skodovka je hnus dokud nevyrobi 3dverovy auto nesmi me na oci..

WOLF
22. července • 13:08

pedek je jako maseraty 3200 gt mini.... vypada to hezky.... kdyz bude dilenske zpracovani a cena dobre bude to trhak

bingo
22. července • 13:30

jj, presne tuhle karu mi to pripomnelo

petrumr
22. července • 13:51

Až prodám kočárek,tak jdu do toho

Pavel Vaníček
22. července • 12:51

Fiat Sedici - podzim/zima 2005




Zdroj:
http://put.edidomus.it/auto/mondoauto/attualita/foto/210705_fiatsuv_01_big.jpg
http://put.edidomus.it/auto/mondoauto/attualita/foto/210705_fiatsuv_02_big.jpg
http://put.edidomus.it/auto/mondoauto/attualita/foto/210705_fiatsuv_03_big.jpg
http://put.edidomus.it/auto/mondoauto/attualita/foto/210705_fiatsuv_04_big.jpg

Driver
22. července • 12:43

To v tom vidím já. Nejvíc na tom druhém obrázku. První mi taky trošku připomíná aston martina, ale to je tou maskou a svetlama, jinak to s tim nema co delat. Tohle punto se mi hodne libi. Jestli bude taky k dostani uz za 220kKč (a to pochybuju...), tak to bude dobrá nabídka.

rool50
22. července • 12:31

Vypadá dost dobře, jsem zvědavý na ceny.

Bob
22. července • 10:17

Volvo je to!!

Vita
24. července • 22:24

Prdlajs Volvo, MASSERATI je to. Jste snad slepí.

Bob
22. července • 16:30

Nemyslel jsem provedenim a smontovánim ale predni masku konkretne to zebrovani nebo jak se tomu nadava to je cely Volvo

petrumr
23. července • 20:32

Já sem to tušil,ale vzpoměl jsem si na závady volv v podniku.

petrumr
22. července • 10:24

to jako po čem?Fiat je kvalitní a nemůže se rovnat fušerské práce ze severu.

Alex..
22. července • 10:38

haha..fušeři jsou právě na jihu..a taliáni jim dělaj šéfy.. ! Co seš proboha za ......?

Pavel Vaníček
22. července • 22:17

Fušeři jsou možná na jihu, ale ty jejich přitažlivý lehkosti bytí se nemůže germánsky upachtěná snaha o preciznost (opakuji slovo snaha) ani přiblížit, natož vyrovnat.

petrumr
22. července • 13:46

Co se Ti porouchalo na tym autíčku,měls poprosit maminku aby Ti koupila v měřítku 1:72-mají větší lolečka.Realita je někde jinde.

radsej nie
22. července • 11:40

Vsetkym co sa vozia na VW a dokonca aj na Cayennoch, ak si myslite ze taky VW je nieco extra tak sa niekoho spytajte ako sa montuju auta napr.v BA-a to bol vyhlaseny za naj zavod koncernu(myslim ze aspon jeden rok urcite). V nemecku v zavode to bolo este horsie-ked nesedia dvere tak sa na ne zavesime, kde nechodia pasy tak ich nahrejeme, auto z repasu-hruza. Tak si kupte VW, ja si radsej kupim FIAT, aj ked je to tam podobne, len co oci nevidia...

Rokba
22. července • 10:13

Krása. Zdá se mi, že se linie palubní desky vrací k Puntu I....nebo se pletu?

lucas
22. července • 10:10

Ja by som skor povedal ze je to spredu taky baby-aston

Nick2
22. července • 10:03

nepsal bych v cele krase, ale v cele "krase". ted se mi vubec nelibi, ale uvidime, jak to bude vypadat nazivo..

Skyline
22. července • 9:44

Kdyby tam nebyla ta prvni fotka, tak bych si myslel, ze jen vtipkujete s faceliftem Corsy. Ten predek je zajimavej, jsem zvedav, jak bude vypadat na zivo, ale ten zadek... Neni tahle verze nahodou jeste z doby, kdy to vypadalo na fuzi s GM?

dall
22. července • 10:04

Podle mě je to velmi vydařené, dýchá z toho dynamika a dravost. No a pokud vím, tak nové Punto a Corsa jsou na stejné platformě, takže se podobat budou...

patrik
22. července • 11:13

No, to je jako by všichni, co nosí sandály of určitého výrobce a č.42, měli povinně kudrnaté černé vlasy a zelené oči. Platforma není design exteriéru. Když se sobě 2 auta jiných značek stylisticky podobají, má to jiné důvody. Třeba předchozí společný vývoj s GM a současnou snahu maximálně rychle nasadit nové Punto na trh (viz kauza nové Stilo). Profil a záď mi bez ohledu na původ přijdou celkem konzumní, předek se snaží po vzoru Cromy o novou image - uvidíme v reálu, jestli ta široká retro mříž a hodně zvětšená a protažená světla nebudou na tak malé auto příliš disproporční. Ale jako vždy u Fiatu připojuji hlavně modtlitbičku za kvalitu materiálů a dílenské práce.

Valheru
22. července • 16:12

K te poznamce o kvalite a dilech.Mohu srovnavat Fabii a Punto II obe mam doma.Punto je dilensky vyrazne lip zpracovano.Ve Fabii mi vrze snad vse a nejhorsi je to v zimne

limach
22. července • 11:29

No, už od začátku Tvého příspěvku jsem čekal, čím to zakončíš. A je to tady. Opět povzdech nad kvalitou a zpracováním. A to ještě ani nevyjelo z linky. Já myslím, že nemusíš mít obavy. Podívej se na novou Cromu, na její testy nebo hodnocení v časopisech, které u nás rozhodně italským autů nefandí. Myslím, že o kvalitu se bát nemusíš.
Mě osobně se nové Punto strašně líbí. Má šmrncovní tvary, příď s nádechem retro, špetkou sportovních tvarů, vypadá kvalitně a dospěle a i když rozhodně většina prodaných aut bude v základu, tedy bez elektronů a další příplatkové výbavy, bude určitě ve své třídě oživením. Fiat na takové auto už dlouho čeká. Já jsem jen rád, že i přes dílčí tvarovou podobnost s Corsou, se Fiat vrací k designu, který umí a který mu auta vždycky prodával. Snad už je konec experimentů á la Stilo 5D.

dall
22. července • 11:54

Moje řeč, článek tu není ani dvě hodiny a už někteří ví, že to bude nekvalitní auto, přesto, že ho ještě ani neviděli v reálu. A bože, jak dlouho ještě...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
patrik
22. července • 12:59

Pánové, neřekl jsem, že to auto bude nekvalitní, pouze jsem se pomodlil za jeho kvalitu materiálů a dílenské práce, to je dost rozdíl. Špatnou pověst Fiatu v tomto směru jsem si nevymyslel já, ani jiní, nýbrž si ji Fiat přivodil sám. Stejně jako si na druhé straně udržuje doboru pověst za konstrukční řešení, využití prostoru a motory. U designu se názory různí, poněvadž design se nedá změřit šuplérou, převažuje osobní dojem. Mně se taky líbí nová Croma; já taky pokládám Stilo za slepou uličku z hlediska estetického názoru obsaženého v jeho stylistice; ale váhám ve vztahu k novému Puntu.

Doporučujeme

Články odjinud