Fiat Punto Sporting, hrátky s názvem začínají

V první polovině července jsme vám přinesli informace o nasazení nového přeplňovaného čtyřválce 1,4 T-Jet o výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 206 Nm do malého Fiatu Grande Punto (celá zpráva).

Nyní ovšem přichází upřesnění, jak se tato verze bude jmenovat. V duchu minulé generace se opět objeví známý model Sporting, který nebude ničím jiným, než tímto modelem. Zatím je oficiálně k dispozici jen v Británii, ale dá se očekávat, že se brzy objeví i v dalších zemích.

Stovka za 8,9 s, maximálka 195 km/h k tomu sportovní styling, 17" kola z lehké slitiny a pořádný kopec výbavy. To vše má alespoň částečně uspokojit ty, kteří netrpělivě čekají na opravdu ostré Grande Punto Abarth.

Klepněte pro větší obrázek

 

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků