Fiat Punto: nové obrázky a fotografie

38 komentářů

laser
4. února • 9:14

Mně stačily letošní vyslédky poruchovosti podle TUV. Fiat je i u nových aut neustále na posledním místě.

PG
4. února • 10:44

Proč teda u nás jezdí tolik lidí s Feliciema a favotitama.Podívej se na ten tvůj TUV a zjistíš že patří také mezi poslední.
Jde taky o poměr ceny servisu.Felicie se taky relativně prodává stále velmi draho.
Na malé fiaty seženeš díly velice levně.Než třeba na starou i když třeba velice spolehlivou Mazdu.
Vlastnil jsem i 2i3 golfa.A počet oprav nebyl rozhodně menší než u Punta který byl pouze o 2roky mladší.
Cena ale byla úplně jinde.

alfonz
5. února • 16:13

Najviac na Fiat nadávajú tí, čo nedokážu stráviť, že sa musia voziť v Haťapke a podobných autách. Nové Punto bude predpokladám opať autom roka.

Pete
5. února • 16:39

Punto nic moc, ale Stilo 3D je krásný kus auta

Petr
4. února • 9:58

Jsi lhar! Viz treba tady: http://www.avtoweb.com/sl_cstatuv/old_1-3/

VIP
3. února • 15:59

Jen pro doplneni. Rozvor bude 2,57 m.

 

deerhunter
3. února • 17:23

2, 57 ? ajaj ... ze by vice nez Octavia prvni generace ?

DDDD
3. února • 18:11

No jo ale bez kufru

rool50
4. února • 7:12

Na co kufr typu kontejneru? Si kup dodávku.

Name and Surname
3. února • 22:19

Pche, a na co batoh u auta?

Dusan
3. února • 22:19

Kufr nepotrebujes, zavazadla si posles postou.

Petr Broža
3. února • 16:58

AMS uvádí 2,6 m, ale obě hodnoty se mi zdají na tuto třídy příliš velké...

VIP
3. února • 22:01

Vsadime se?

Haya
3. února • 15:50

to bude asi nářez

Michal
3. února • 14:51

Fiat jede

Miso
3. února • 18:26

Fit It Again, Tony...v Europe niet horsich aut. Je to zasa dalsi hrkotac z "dielne" Fiatu, akurat ze tentokrat trochu lepsie zabaleny.

Max
4. února • 11:10

Typický "odborník" chudák Punto ešte ani neni poriadne na svete a už je to zase šrot, ešte ho ani nevidel, nejazdil na nom , nič o ňom nevie, ale šrot to už je. Zaujímavý postreh.Nerozumiem načo týto ľudia tieto diskusie navštevujú, keď svojimi "odbornými" názormi   zosmiešňujú a zhadzujú iba sami seba. Už len výber motorov ďaleko zatieňuje väčšinu ostatných áut v triede. Asi by tam mali začať montovať HTP....

Miso
7. února • 11:39

Poznam niekolko ludi, ktori vlastnili FIAT, konkretne napriklad Punto, a to nie sprostredkovane, poznam ich osobne, stretavam sa s nimi. Za tri roky prevadzky don jeden z nich vrazil 180 000 Sk, nepocitajuc samozrejme prevadzkove kvapaliny a garancky. Prichodom Stila som si myslel, ze svita na lepsie casy, ale mylil som sa. Na tom aute ani nelicuju plechy, spracovanie strasne. A motoricky-mozno su na tom lepsie, mozno nie. Ale to v sucasnosti uz nestaci. Nezijeme v dobe drevenych kociarov, kedy sa auta porovnavali len podla toho, ci sa rozbehnu, alebo nie. Pretoze za X rokov tato automobilka nevyrobila poriadne auto. A...ano, mozno nie som automechanik, ale autam sa venujem viac nez 90% tych, co do tohto fora prispievaju. Nemam rad Fiat, preco by som to nepovedal? Ja ti neberiem tvoj nazor, nekazem nikomu byt ticho. Ale bavim sa na urazenych reakciach urazenych priaznivcov automobilov znacky Fiat:) Pekny den vsetkym. Miso

paveleu
9. února • 19:12

Tak za prvé, Tvůj přítel musel mít to svoje Punto moc rád, když byl ochotnej do něj napumpovat 180 000 Sk

Já měl Fiaty dva. F 126p z r. 1987-úplně zhnilý, a byl jsem rád, že se mě ho podařilo prodat ale za 12 000 CZk- co by člověk nechtěl. Motoricky super-v jakýmkoliv mraze napoprvé chytl. Kastle ale průšvih-následkem masivní koroze se doslova zlomilo jedno zadní rameno, měsíc po něm druhý a po dvou měsících se vyrvalo levý předníé kolo i s ramenem a kusem karosérie. Přesto jsem na fiaty nezanevřel. (Už mému otci sloužil Fiat 125p víc jak 25let bez větší poruchy (snad jen zadřená ložiska na dovolené v Chorvatsku)).

Druhý auto byla Panda z roku 1985-skládaná ze dvou, ale zase spolehlivá a suprová. Nemít zámožnýho tchána, kterej nám koupil Saxo r.v.1998, byli by jsme s ní spokojení dodnes.

Až doslouží Saxo, půjdu zase do Pandy - tentokrát už té nové

Je to názor někoho, kdo má fiaty rád, mluví z vlastní zkušenosti a nelituje. Francouzi maj teď asi víc šarmu, ale fiat má pro mě zvláštní kouzlo a toho už se asi nezbavím 

Max
9. února • 17:34

Odborník, napíš ma akom geniálnom aute jazdíš.  

milan peterka
9. února • 8:37

Miso, keď tak čítam tvoj príspevok som na rozpakoch, klameš buď ty alebo " tvoj " priateľ - totiž vraziť ako hovoríš do Punta 180 tis, je bu´d dosť nadnesené alebo ty alebo tvoj priateľ nie je normálny. Chcel by som od teba počuť konkrétne ktorý plech na Stile nelícuje, čo na spracovaní je také strašné - uvedomuješ si vôbec, že používaš len všeobecné vyjadrenia ? Píšeš, že si väčší odborník, dokonca používaš aj percená ( 90%) - takže by sa očakávalo presné určenie nedostatku. Ale idú z teba iba xenofóne vyjadrenia. Nechaj ľu´dom ich názory , to sa majú ľudia na napr.na futbalových štadiónoch zabíjať lebo namajú radi iné mužstvo ?.

Ale k veci, ke´d aj nemáš rád fiat tak aspoň napíš objektívne jeho nedostatky. Pre tvoju útechu potopm môžu byť z druhej strany vymenované nedostatky vozidiel iných značiek ( nemysli že ich nemajú )

Niemand
7. února • 11:31

Design se mi moc libi. A souhlasim, motory, ty nemaji chybu. Hlavne nafta, ta se moc libi. Skoda by se mohla ucit (jenze VW nepovoli).

Kvalita si myslim bude taky jinde, nez byvala. Urcite bych do toho sel, jako druhe auto do rodiny.

Vita
4. února • 7:52

Když budou u Fiatu rozumný s cenou ,tak mu snad lidi pár věcí odpustí. aby se neopakovalo Stilo : 450000.- prodejní cena o 100000.- výš než končilo Bravo/Brava.

PG
4. února • 7:47

Další človek co Fiata nikdy nevlastnil.Já jsem vlastnil 2x fiat  i několik aut od vw,i japonce.
A 100% si stojím za tim že Fiat je plně srovnatelný s ostatními.(vlastní zkušenost).
Poměr cena prostor,kvalita.Je v některých případech i lepší.

vsadebol
4. února • 1:48

Nechcem mudrovat ale to "fit" nemalo byt nahodou fix?

VIP
3. února • 14:36

No, vzhledem k tomu, ze se dnes objevily prvni fotky skutecneho auta, tak jsou ty vase "dalsi photoshop obrazky" trochu mimo misu



 

Pavel
3. února • 15:00

No ty fotošop obrázky vypadají úplně stejně jako ty fotky. Třeba to ani není fotošop, ale oficiální foto.

VIP
3. února • 15:06

Ne, uz na prvni pohled jsou videt rozdily. Jsou to vic nez mesic stare "photoshopy" z Quattroruote. Dneska s tim vyjeli na nemeckem AMS a ted i na Autorevue. Trochu pozde ovsem 

 

Petr Broža
3. února • 15:35

Pozdě rozhodně ne; při zveřejnění první verze článku jsem přidal retuše, poté staré špionážní foto, pak foto z Italiaspeed a následně ještě špionážní foto Pascala Piérarta. Nyní je to vše, co tu má být

Pavel Vaníček
6. února • 17:56

Karosérie je tedy jasná-není špatná, ale jako Panda mě nezaujala, ale k věci. Mile mě překvapily údaje o motorech-Nové Punto 1.2 má mít 48 kW? Lze tedy předpokládat, že Fiat začne stahovat stávající benziňáky splňující jen Euro 3? Rád bych totiž v Pandě viděl místo motoru 1.1 40kW Oplův tříválec 1.0 43kW.

VIP
3. února • 15:49

Ne ze bych chtel provokovat  ale nejnovejsi spionazni fotky nejsou ty od PP, ale tyhle:


 

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Broža
3. února • 15:57

 Prostě AR vždy bude až druhé

Půjdech
3. února • 14:14

Kromě Stila první hezký Fiat od dob Cromy :)

Skye
4. února • 16:18

A co Barchetta?

rool50
4. února • 7:06

Souhlas, po dlouhé době první hezký Fiat, snad bude stejně hezká i palubovka. Fiat je má takové divné, třeba v Pandě je to vrchol hnusu.

Mickey
4. února • 9:46

No, ale to je vec nazoru. Me se naopak palubovka v Pande (a vlastne cela Panda) zda pekna. A to ne proto ze ji mam

Pete
3. února • 14:29

Ten čumák je moc výraznej. Mám pocit, že Fiat neví, co vlastně chce.

mfilip
3. února • 14:25

Mne se taky libi, ale libilo se mi i Punto II

Doporučujeme

Články odjinud